Cumbuco

We hebben een aantal aanbieders voor Cumbuco voor je op een rij gezet:

vakanties Cumbuco

We hebben een aantal aanbieders voor Cumbuco voor je op een rij gezet:

Reviews over Cumbuco

fenomenaal verblijf in tropisch paradijsje

Henk Lenaerts,
    20-1-2019

Fenomenale beoordeling niet meer dan terecht !!! Uiterst vriendelijke ontvangst en verzorging door nederlandse eigenaren Gerrit en Roos in dit braziliaans tropische paradijsje aan de rand van Cumbuco ,de duinen en kort gelegen dichtbij de zee , het zeer schone strand en dorp. De ochtend start met een fantastisch ontbijt bestaande uit verse broodjes,ham,kaas en gebakken ei met bacon, koffie , thee, 2 soorten verse vruchtensap en fruit alsmede eigengemaakte cake.In de zonnige (palmen en fruit ) tuin met zwembad en bubbelbad bevinden zich een douche en luxueuse ligbedden en parasols. Ook de vele vogelsoorten en hagedissen zijn waar te nemen vanaf het terras met bar en ontbijtruimte. De kamers met airco zijn voorzien van een tweepersoonsbed,zitje,tv ,voldoende kastruimte en een grote inloopdouche en wastafel/toilet en worden dagelijks picobello schoongemaakt. Cumbuco heeft een grote varieteit aan restaurants ,strandpaviljoens en bars

Gereisd met partner in januari 2019

Een klein paradijsje onder de Braziliaanse zon.

Aubert,
    19-1-2019

Wat een heerlijke verblijf in Dona Rosa. De Nederlandse eigenaren hebben er in 15 jaar een klein paradijsje van gemaakt. Fijne kamers, prachtige tuin, super gezond ontbijt met veel fruit en vruchtensap en lekkere eitjes. De caipirinhas van Roos aan het eind van de dag zijn een aanrader. Uniek recept. Gerrit en Roos hebben goede tips om he vakantie nog prettiger te maken. Ook de mensen due er werken zijn zeer vriendelijk. Het was echt genieten. Obrigado!

Gereisd met partner in januari 2019

Paradijsje

W B,
    29-12-2018

Klein, vriendelijk hotel, 18 kamers, klein zwembad en direct aan het strand. Perfect voor surfers, relaxed voor de toeschouwers.

Gereisd met partner in december 2018

Prima appartementen voor goede prijs.

eric,
    14-12-2018

prima appartement voor 2 personen balcon minimaal goed voor 1 stoeltje uitzicht parkeerplaats of bouwterrein, keuken goed wel minimaal keukenspullen badkamer oke, schoonmaak dagelijks netjes. Airco in slaapkamer zeer goede wifiverbinding in appartement kortom prima. zwembad prima voor de rest geen voorzieningen bar oid maar je kan gebruikmaken van hotel karabi beach en strandtent(en) strand perfect naast het zwembad rustige ligging en alle winkels pinautomaat en barretjes eettenten op loopafstand 3 minuten om de hoek .Geweldige ervaring met de Beheerder Steve een Nederlander die even verderop een strandtent draait alle vragen kan je stellen los problemen of regelt dingen voor je direct makkelijk communiceren of strandtent of via de Whatsapp. fijn omdat de Braziliaan ook de jongeren geen woord Engels spreken en verstaan.

Geboekt via Ned. reisorg die geen een nederlandse sprekende reisleiding daar heeft gestationeerd !

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

Marit,
    18-11-2018

Nette accomodatie, word iedere dag schoongemaakt en je zit direct aan het strand. Hoteleigenaar is Nederlands dus dat is super aangezien er weinig mensen engels spreken in Brazilië, ook heeft hij een eigen strandtent iets verderop waar je heerlijk aan het strand kunt liggen en heerlijk kunt eten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Cumbuco scoort een 8,4 uit 10, op basis van 28 reviews