Hotel Diplomata

Hotel Diplomata

1 review over Hotel Diplomata in het Nederlands

Redelijke overnachtingsplek naast vliegveld.

Udo
29-9-2012

Hotel Diplomata is zo'n hotel waar je één nacht verblijft op doorreis. Het hotel ligt op loopafstand van het vliegveld en ze hebben een bagagevervoersservice. Niet bijzonders maar ook niet slecht. Het ontbijt was erg goed. Gezien de ligging valt de geluidsoverlast erg mee.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diplomata in Cuiaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diplomata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.