Costa do Sauipe

Vakantie in Costa do Sauipe

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Costa do Sauipe

Reviews over Costa do Sauipe

• 10maria euge27-01-2009

paraiso

Un lugar divino, soñados, el unico defecto que le encontramos es que el mar es algo peligroso para los niños.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

januari 2008

• 8claudia20-11-2005

Alles is zeer verzorgd, netjes en schoon. Je kan kilometers lopen op het strand zonder andere mensen tegen te komen,de zee was erg ruw en veel stroming waardoor het onmogelijk was om te zwemmen. Het uitgaansleven bevind zich met name in de hotels. Er is temidden van de hotels een centrum met een pleintje. Daaromheen zijn wel wat terassen en pousada´s. Cultuur is er niet te vinden, ik denk dat dit komt doordat het allemaal vrij nieuw is. Je moet dan echt naar Salvador of iets dergelijks. De omgeving is mooi, mooi aangelegde tuinen, bij ons in het hotel aten de aapjes zelfs uit je handen Er is niet heel veel te doen behalve sporten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd in november 2005

• 9mirella08-10-2005

wij zijn hier met brazilianen naar een pre carnaval feest heen geweest geweldig gewoon.duizenden mensen dansend en swingend achter de muziek aan was echt een heel feest omdit mee te maken.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur