Hotel Mussulo Beach Resort

Hotel Mussulo Beach Resortstersterstersterster

8.7Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Conde

Op vakantie geweest naar Mussulo Beach Resort?

8.7Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Mussulo Beach Resort

• 9Frank & Yvonne26-04-2010

Prachtig Resort

Mooi hotel. Geen kamers maar mooi ingerichte bungalows, 2 onder 1 kap. Vriendelijk personeel, lekker eten en prima wijn. Ligt erg afgelegen. Kan 's avonds geen wandelingetje naar een dorpje maken. Prachtig zwembad, echter geen parasols, waardoor zwembad overdag min of meer verlaten, maar wel luide muziek. Busjes rijden naar het schitterende strand, alwaar het Beachclub ligt. Daar worden de hele dag lekkere hapjes aangeboden. Wel parasols aanwezig. Jammer van de muggen, ze kunnen zelfs tegen airco. Alleen de manager spreekt Engels. Dat vonden wij geen probleem, wel een uitdaging.

Gereisd met partner in april 2010

• 9Koos en Paula De Jong25-04-2010

Heerlijke plek!!

Super mooie rustige plek, service uitstekend, alles wat men wenst op alle momenten van de dag wordt voor je gedaan. Het eten en drinken geweldig, er ontbreekt je aan niets. Alleen aan het zwembad zijn de ligstoelen onpraktisch en er zijn geen parasols hierbij. Deze zaten vast aan de tafeltjes bij de zitstoelen. Als je houdt van een omgeving om te relaxen, te rusten, heerlijk te genieten van vriendelijke en gastvrije braziliaanse mensen en op je wenken bedient te worden dan is dit hotel echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

0 tips over Hotel Mussulo Beach Resort

0 vragen over Hotel Mussulo Beach Resort

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand200 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten