Hotel Mussulo Beach Resort

2 reviews over Hotel Mussulo Beach Resort in het Nederlands

Prachtig Resort

Frank & Yvonne
26-4-2010

Mooi hotel. Geen kamers maar mooi ingerichte bungalows, 2 onder 1 kap.

Vriendelijk personeel, lekker eten en prima wijn. Ligt erg afgelegen. Kan 's avonds geen wandelingetje naar een dorpje maken. Prachtig zwembad, echter geen parasols, waardoor zwembad overdag min of meer verlaten, maar wel luide muziek. Busjes rijden naar het schitterende strand, alwaar het Beachclub ligt. Daar worden de hele dag lekkere hapjes aangeboden. Wel parasols aanwezig. Jammer van de muggen, ze kunnen zelfs tegen airco. Alleen de manager spreekt Engels. Dat vonden wij geen probleem, wel een uitdaging.

Heerlijke plek!!

Koos en Paula De Jong
25-4-2010

Super mooie rustige plek, service uitstekend, alles wat men wenst op alle momenten van de dag wordt voor je gedaan. Het eten en drinken geweldig, er ontbreekt je aan niets. Alleen aan het zwembad zijn de ligstoelen onpraktisch en er zijn geen parasols hierbij. Deze zaten vast aan de tafeltjes bij de zitstoelen.

Als je houdt van een omgeving om te relaxen, te rusten, heerlijk te genieten van vriendelijke en gastvrije braziliaanse mensen en op je wenken bedient te worden dan is dit hotel echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mussulo Beach Resort in Conde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mussulo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.