Villa Vila Surf Beach

Villa Vila Surf Beach
9,5

1 review over Villa Vila Surf Beach in het Nederlands

Met vrienden

Super accomodatie en gezellig dorp!

L. van de Wal
2-4-2010

Villa Surf Beach ligt vlakbij het strand, als je de kamer aan de voorzijde hebt, kijk je zo over zee uit. Je stapt je bed uit en vervolgens je hangmat in met uitzicht over zee.

Centrum is ook vlakbij met bruisend uitgaansleven. Ongelooflijk wat een feest die Brazilianen van een avondje uit kunnen maken.

Ben hier al 2x geweest en ga binnenkort weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vila Surf Beach in Canoa Quebrada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vila Surf Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.