Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

8 Reviews over Vila Canoa

• 9Marcel van Tol08-06-2019

Wat een toplocatie,een pousada aan het strand, met een zwembad, schitterend uitzicht, geweldige accommodatie met hangmat, fantastisch ontbijt, en het personeel is super en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. De locatie is schitterend op het strand zelf is een heerlijke strandtent Tiki Beach Barraca met top kaart, eigen bedjes, parasols en stoelen, goede bediening, en niet duur. Ik heb er, samen met mijn vriendin een heerlijke vakantie gehad.

• 9Marcel22-07-2018

Schitterende locatie heerlijk rust sfeer geweldig

Schitterend verblijf vriendelijke mensen behulpzaam, ontbijt super, ligging uitstekend, kamer schoon en netjes, wakker worden met een schitterend uitzicht op zee, eigen strand tent met top food en dan de heerlijke strand bedden echt niet overbodig maar maken het verblijf op strand heerlijk zoals het hoort. Je kan zien dat men heeft nagedacht over alles en dat alles gericht is op het verblijf van de gasten. En heb je een vraag of een probleem zij lossen het voor jou op tenslotte ben jij op vakantie!

• 10Roland17-01-2016

Volgend jaar weer!

We zijn net terug van 2 weken Vila Canoa. We hebben al heel wat plekken bezocht, maar hier bij Vila Canoa is het de eerste keer dat we gelijk gereserveerd hebben voor volgend jaar! De pousada ligt op een super plek pal aan zee. Het is er kleinschalig en daardoor zeer persoonlijk. De huisjes zijn prima. Het ontbijt is heel goed en je zit er iedere morgen heerlijk naar de zee te kijken. Het personeel doet vreselijk hun best om het je naar de zin te maken. Eric, de eigenaar, heeft het er echt prima voor elkaar. Hij ziet en hoort alles en doet er ook echt iets mee. Het is er heel rustig.

• 10karelknaps05-04-2013

Prachtige vakantie

Wij hebben hier 2 weken lang een fantastische vakantie beleefd en zijn nog nooit zo relaxed terug gekomen van vakantie. De nederlandse eigenaar Eric heeft er samen met zijn staf werkelijk een prachtig resort van gemaakt. De ligging is werkelijk perfect voor mense die van zon, zee en rust houden. Elk huisje heeft direkt uitzicht op het strand en je hoeft alleen een trapje af en je staat in de Baracca (strandtent) van Vila Canoa. De huisje worden dagelijks gereinigd en zijn standaard uitgerust met een flatscreen, airco en een safe. Het ontbijt is er heerlijk met een ommeletje en de hele dag door vers fruit. Het personeel is heel behulpzaam en doen werkelijk alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het is zo heerlijk om s'avonds te gaan slapen met alleen het geluid van de golven op de achtergrond en in de ochtend bij hetzelfde geluid weer te ontwaken.

• 9Marcel18-09-2011

Super plek

Wij komen al ruim 6 jaar in Canoa dus weten wel wat het aanbod is. Maar waar we nu hebben gezeten was super Villa Canoa. De nieuwe eigenaar (Eric) doet er alles aan om dit project te laten slagen. De ligging is perfect onbijten met uitzicht op zee en je loopt zo het strand op waar je lekker rustig kan liggen bij de stand tent van Eric. Gaan zeker terug komen.

Marcel en Jantien

• 0Juliana29-07-2011

Receptividade e atenção dos proprietários.

Adoramos os dias em que ficamos hospedados na Pousada Vila Canoa. Lugar lindo e aconchegante, barulho do mar e do vento, carinho dos funcionários. Fomos com nosso bebê de 8 meses e recebemos toda a atenção dos funcionários da Pousada. Recomendada!

• 10Piet en Martine09-06-2011

Wij zijn begin April bij Eric geweest, het was super gezellig en ontzettend mooi geworden, de hangmatten die in de slaapkamers klaar liggen is geweldig! Ik kan niet anders zeggen dat wij het super leuk hebben gehad.

• 9Peter12-05-2011

Unieke ligging! Direct aan het strand!

Wij waren hier terwijl de eigenaar nog grondig aan het verbouwen was. Het resultaat houden wij nog tegoed, maar het kan alleen maar goeds beloven!

• 10Marcel09-03-2011

nieuwe pousada. aanrader!

De eigenaar heeft deze pousada pas overgenomen en was dringend aan renovatie toe. In een maand tijd zijn er al enkele kamers goed opgeknapt maar er is nog wel wat werk te verrichten. Alle medewerkers zijn volop bezig en je ziet binnen enkele dagen verbeteringen. Eric is samen met zijn medewerkers supergemotiveerd en doet er alles aan om zijn klanten het 100% naar de zin te maken. De pousada is gebouwd op het mooiste stukje van Canoa en heeft volop zeezicht vanaf nagenoeg elk plekje van het terrein. Ook is er een strandtent voor de deur zodat je nooit ver weg hoeft. Canoa Quebrada is een gezellig dorp wat door de week rustig is en in het weekend superdruk, vooral met lokale Brazilianen die daar op stap gaan. In het hotel heb je daar overigens totaal geen last van. Kortom Vila Canoa is een welkome aanvulling en een aanrader voor degene die Canoa Quebrada wil leren kennen.

Hotel Vila Canoa info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens