Géén boekingskosten

Chalet Pousada Lua Morena

BraziliëBraziliëCanoa Quebrada

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Pousada Lua Morena voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 8 reviews

Meer chalet info

8 Reviews over Pousada Lua Morena

• 9karlijnduurkoop16-02-2012

Uitstekende plek!

Pousada Lua Morena ligt aan een plein; de ene kant op loop je meteen de "drukke" hoofdstraat Broadway in en de andere kant op ga je naar de duinen en het strand. Het strand ligt wel een heel stuk lager dan de pousada (en het dorpje) en het is ook niet vanuit elk chalet te zien. Hoewel sommige omschrijvingen die indruk wel wekken; het is geen luxe verblijf. Alles is vrij eenvoudig maar heeft zeker zijn charme. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, alleen af en toe lastig om iemand te vinden die Engels spreekt. Al met al: topverblijf gehad hier!

• 9Jackie Schooleman13-09-2009

This is the real Brazil....

I stayed here in 2006 already, but this time it was even better !!!! Very nice and easy-going pousada, very friendly Brazilian personnel, nice mixture of guests from all over the world. I made some new friends just next to the pool.

The tropical garden with all these beautiful birds, flowers and palmtrees is very relaxing after spending a day on the beach or driving to Ponta Grossa with a buggy to eat the best fresh lobster.

I stayed in one of the seaview chalets (Chale 9) and it was completely re-decorated after the last time I was at the Pousada. Very nice and romantic !!!

Hope to be back at Carnaval 2010

• 8joos buurman07-09-2009

een heerlijke plek

2 jaar geleden ondekt en ben er al 2keer geweest volgend jaar ga ik weer. Op deze plek voel ik mij onspannen. Mooi uitzicht op zee vanuit je huisje. Goeie sfeer en zeer vriendelijke bediening.

• 10gerda bonte29-06-2009

Een plaats om weer naar terug te

Lua Morena is een heerlijk relaxte plek waar je meteen thuis voelt ,de rust en het mooie uitzicht vanaf het terras op zee. De huisjes in alle mooie kleuren ,ze zijn netjes en schoon met een heerlijke hangmat op je terras met aantal huisjes uitzicht op zee heerlijk. De tuin met mooie bloemen en palmen ziet er goed en verzorgd uit zoals ook het zwembad en terras . De mensen die er werken zijn vriendelijk en behulpzaam ,de eigenaresse kan ook voor je bepaalde dingen organiseren zoals voor onze groep een buggy tocht over de lange stranden en door de duinen echt iets geweldigs om mee te maken . Daarom is dit een plek voor mij om zeker terug te gaan .

• 8Madalena Alves27-06-2009

Een plek om niet meer te vergeten!

Lua Morena is een fantastisch plek met een geweldige uitzicht op het strand van Canoa Quebtada en de Atlantische Oceaan. Een plek waar je terug naar basic gaat maar waar ook lekker vertoeven is. Een plek waar de dag begint met een lekker ontbijt en een glimlach en waar s avonds de pracht van de maan zo betoverend is dat je bijna niet zou willen slapen. In de prachtige tuin kun je op elk moment van de dag de schaduw opzoeken en in een van de vele hangmaten lekker wegdromen of gewoon in slaap vallen. Ik kan het iedereen aanbevelen en ik ga zeker terug,
    M.

• 9elisa costa batista13-12-2006

erg mooi gelegen pousada direct bij de rotsen en het strand, mooie tuin, leuke eenvoudige huisjes, schitterend uitzicht over de oceaan.goed ontbijt.

• 10loet01-04-2006

vorige maand ben ik daar geweest. Canoa is nu bestraat, dus bereikbaarheid geefik een 10. Als je de pousada binnenkomt, voel je al direkt thuis. door de vele kleuren van de vele huisjes. Eeen gezellige mooie tuin met verschillende zitjes. goede zon en schaduwplekjes. vanuit je eigen huisje heb je echt geweldig uitzicht op zee.
    De mensen die daar werken en ook nederlands spreken, doe echt alles om je t naar je zin te maken. dank zij hen mooie tochten gemaakt. De ligging is goed. strand direkt via de achtertuin en t dorpje is binnen loopafstand

• 9idmi18-12-2005

We verbleven bij Lua Morena wat beheert word door 2 nederlandse vrouwen.

Canoa Quebrada is een heel klein dorpje aan de kust dat nog niet echt door de toerisme is ontdekt. Het wordt meestal aangedaan door backpackers die hier een aantal dagen verblijven. De straten bestaan alleen maar uit zand en zijn nog niet bestraat. We hebben daar 2 heerlijke weken doorgebracht en ontzettend genoten. Het is iedereen aan te raden!

Chalet Pousada Lua Morena info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden