Hotel Pousada Dolce Vita

Hotel Pousada Dolce Vita

Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Dolce Vita voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pousada Dolce Vita in het Nederlands

Enorm mooie pousada

doris spillner
24-6-2012

Bij ons verblijf in Brazilië zijn we op diverse pousada's geweest w.o. Dolce Vita. De huisjes zijn goed en schoon. Het ontbijt wordt geserveerd en bevat alles: vruchtensap, koffie, thee, meloen, watermeloen, papaya, cake, broodjes, ham, kaas en eieren. Het zou handig zijn wanneer de receptioniste iets meer aan haar talen deed.

Mooi, groot zwembad in een heel mooi aangelegde tuin. Via de Broadway, een straat die door Canoa Quebrada loopt, kom je op een schitterend strand met goede strandbarren. Het is wel wat klimmen d.m.v. trappen en zandhellingen. Wanneer dit te veel is kan je voor 10 R$, ca. 4 Euro je laten brengen door een buggy.

Canoa Quebrada is een levendig stadje met leuke en goede restaurants; vaak met levende muziek.

Gereisd met partner in juni 2012
2008

Geweldige mooie pousada, heerlijk zwembad

Corné Versluis
15-3-2008

Geweldige mooie pousada, heerlijk zwembad. Personeel is aardig. We zijn er 4 keer geweest, laatste keer in okt. 2007. Italiaanse eigenaren die afwisselend daar zijn en in Italië. Ook met klein kind (9) geweest. Ze hebben ook grotere huisjes. Prijs hangt af van seizoen en hoeveel mensen. 2 mensen R$ 100,- 3 pers. R$ 130,-. Helaas regelmatig Italiaanse mannen met puta's daar.

Gereisd met partner in maart 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Dolce Vita in Canoa Quebrada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.