Géén boekingskosten

Hotel Pousada Azul Marinho

BraziliëBraziliëCanoa Quebrada

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pousada Azul Marinho voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 8 reviews

9.8FenomenaalScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

8 Reviews over Pousada Azul Marinho

• 10Fabricio Zni20-03-2012

Muito Boaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Pousada Azul Marinho Canoa Quebrada - excelente, confortável, pessoal muito simpático, localização perto da praia e da rua principal, pode ir sem medo com certeza vc ñ irá se arrepender.....Fabrício Zini – ES.

• 10Mary30-04-2011

Wat een TOPPER!!! SUPER!!!

Wat een topper!! Heerlijke sfeervolle pousada, aan het strand met schitterend uitzicht. Mooie ruime appartementen, met airco. Prima verzorging, een grandious ontbijt!! Canoa Quebrada is een gemoedelijk vissersdorp, geen maasatoerisme, met gezellige restaurantjes en winkeltjes. Kortom hier komen we zeker terug!!

• 10l.barend10-05-2010

Uniek

Op deze lokatie waan je je in het paradijs op aarde. Onze gastheer Mario die al vele jaren hier woont en dus vloeiend portugees spreekt kan U helpen met alle vragen die U heeft.fantastische kamers met uitzicht op zee.Personeel die hun uiterste best doen het u naar de zin te maken.Met een drankje in het zwembad kijkend over zee, wil je gegarandeerd terug komen.Na een paar weken heb ik besloten om hier zes maanden te blijven, waarvan inmiddels zes weken zijn om gevlogen.Dit word zeker mijn vaste stek als ik naar brazilie ga. Op 50 meter heeft U alle winkels en restaurants in het gezellige Canoa.

• 10Patrick07-06-2009

De mooiste plek van Canoa

De ligging, het uitzicht is onbeschrijflijk. De beste rum heb ik hier gedronken en de kamers zijn perfect. Mario maakt het iedereen naar hun zin. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

• 9Marcel06-04-2009

een Toppertje in Canoa !!!

Wij zijn per ongeluk daar terecht gekomen maar wat een geluk was dit !!!

Uitzicht en de service waren super. Echt een aanrader. Vlakbij het uitgaansleven maar daar hoor je niks van. Strand om de hoek. Mario de eigenaar vertelt waar je moet eten en nog veel meer tips om te bezichten of tripjes in de omgeving,

Wij komen zeker terug hier.

• 9Peter03-04-2009

Paradijselijk!!

...Woorden schieten te kort...prachtige ligging...perfecte verzorging...Een pousada waar we zeker nog 'ns terugkomen!! Top!!

• 10Peter van lenten01-04-2009

Canoa Quedrada is prachtig mooie stranden

Het is een heel leuk dorpje en prachtig gelegen opeen duin ook snachts veeel te doen en de pousada ligt prachtig met een geweldig uitzicht over de zee echt aan te bevelen

• 10Hans31-03-2009

dit is echt tegen het perfectie aan.......

STOP ! Verder zoeken is overbodig !!!

Na vele jaren in Brazilie diverse locaties te hebben bezicht ! hebben wij het paradijs op aarde gevonden !!!

De nederlandse eigenaar,Mario verzorgt alles tot in de puntjes...Het personeel doet alles om u het zo aangenaam mogelijk te maken.

Het uitzicht van uit je kamer op zee is fenomenaal !

Laat je overtuigen op de website van de kwaliteiten van deze unieke pousada

www.azul-marinho.com

ps. vraag Mario om een bacootje !

Hotel Pousada Azul Marinho info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden