Canoa Quebrada

Vakantie in Canoa Quebrada

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Canoa Quebrada

Reviews over Canoa Quebrada

• 9Cl~elia Alves de Brito10-03-2018

Een prachtig echt Braziliaans dorpje met restaurantjes en een prachtig strand, Een leuk uitgaans centrum. Ideaal voor kiters.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Cor07-04-2014

Hadden een strandvakantie

Zie boven. We kwamen speciaal voor de stranden

• 4Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2014

• 8karelknaps05-04-2013

Relaxed dorp met mooie stranden

Het dorpje Canoa Quebrada is een rustig dorpje, waar vooral veel brazilianen hun vakantie doorbrengen. Door de week is het vrij rustig, maar in het weekend is het altijd lekker druk. Er zijn voldoende restaurants en eten is van goede kwaliteit. De verhouding prijs/kwaliteit is voor zowel de pousada Vila Canoa en de restaurants uitstekend.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in maart 2013

• 8willem11-02-2013

echt geweldig

wat een feest hier, hippiestad, sommige plekken wel een beetje ranzig.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9herman cremers29-01-2013

geweldige stranden

in dit rustig plaatsje hebben ze geweldige stranden mooie in zee afloopend en genoeg gelegenheid voor iets te eten en te drinken

• 6Cultuur

Alleen gereisd in januari 2013

• 8Kees14-12-2012

Mooie strand/zonvakantie

Lekker eten in het centrum van Canoa Quebrada. Van €4 tot €18 per persoon. Geen opdringerige verkopers. Relaxte sfeer met mooie stranden

Gereisd met partner in november 2012

• 8monique Boin09-07-2012

super relaxed

Wij zijn hier 2 weken geweest. Echt super relaxed, vriendelijke bevolking. Mooie stranden. Por do Sul --> zonsondergang gezien. Buggy tocht gedaan. In het weekend is Canoa druk. Door de weeks een stuk rustiger. Braziliaanen gaan in het weekend naar Canoa toe. Ook de zijstraatjes pakken van Broadway, zitten ook goeie / leuke restaurantjes. Echt een aanrader.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2012

• 10karlijnduurkoop16-02-2012

Geweldig en bijzonder plaatsje!

Ik was als vrouw alleen in Canoa Quebrada en heb me daar geen moment verveeld en zeker niet onveilig gevoeld. Je ontmoet hier heel gemakkelijk mensen; toeristen maar ook locals. Op die manier heb ik ook van het lokale leven daar kunnen proeven en dat was een belevenis!! Ga eens kijken in de straatjes tussen "Broadway" en Por do Sul; de tijd heeft daar stilgestaan! Alleen verdwaal je er ook gemakkelijk... Het strandleven is anders dan wij gewend zijn; geen mensen op ligbedjes en handdoekjes. Mede omdat het strand onderloopt tijdens vloed. De kust hier is spectaculair, er zijn geweldige buggytours te doen, je kunt er parapenten, varen op de typische jangada's er is een gezellig nachtleven en een mooi groot duin om de sunset te bekijken (Por do Sul).

• 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Stranden

Alleen gereisd in november 2011

• 10Paul25-09-2010

wederom fantastisch

3 weken in canoa quebrada gezeten bij david in hotel carlifornia een heel goed adres super schoon heel aardig personeel een goed ontbijt en David zeer behulpzaam .

• 5Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2010

• 9paul24-07-2010

helemaal te gek prachtige stranden leuk plaatsje

heerlijke plaats wij gaan september voor de 3 de keer naar canoa we gaan nu naar david de eigenaar van pousada carlifornia 1 x eerder geweest perfect vorig jaar in long beach gezeten ook helemaal af met ontzettend goed en leuk personeel echt een aanrader canoa quebrada.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2010