Hotel Pousada Porto Peró

HotelWeer vandaag27°19°

Plaats als eerst een review!

1 review over Hotel Pousada Porto Peró

nunca mais.Atendimento e compromisso péssimos

Maria do Carmo Ribeiro da Costa
23-10-2011

Eu e meu marido somos clientes antigos dessa pousada e nunca tivemos problemas.Mas quando a Travel Inn assumiu a pousada começaram a não cumprirem com o combinado na reserva.Hoje foi a segunda vez.Tinhamos pago a metade do valor e escolhido um apto e quando chegamos o mesmo estava ocupado.Foi uma falta de respeito mto grande,inclusive da primeira vez estavámos com parentes vindos da Suiça.E isso repercute negativamente para o nosso turismo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Porto Peró in Cabo Frio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Porto Peró zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Porto Peró scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.