Hotel Pousada do Sol

HotelWeer vandaag27°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada do Sol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pousada do Sol

Excelente lugar!!!!!!!

roberta
6-4-2011

A pousada do sol é tudo de bom , com sua suíte com hidromassagem você ainda dá uma boa relaxada antes de dormir pra aproveitar o dia seguinte e o melhor é poder ficar com seus filhotinhos de cachorro perto de você , sem ninguém encher seu saco! funcionários atenciosos e uma comida maravilhosa e barata que você não precisa ficar procurando lugar pra almoçar e jantar!

fantastico

marine
9-3-2009

o hotel parada do sol e excelente muito bom serviço

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada do Sol in Cabo Frio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada do Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada do Sol scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.