Appartement Pousada Byblos

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag33°23°

4 reviews over Appartement Pousada Byblos in het Nederlands

Niet aan te bevelen voor oudere mensen, te veel trappen,zelfs een wenteltrap naar beneden en ook weer naar boven om te ontbijten, zwembad klein en slecht onderhouden. Beleefd doch niet bepaald vriendelijke bediening,hebben een verkeerde keuze gemaakt!

2007

een fantastische pousada mede door het vriendelijke personeel. het ontbijt is prima. onze kamer was ruim en rustig en lag aan de achterkant.mooi zwembad met terras dat uitkeek over de baai.

geen restaurant maar een beperkte kleine kaart maar voldoende restaurants in de omgeving.goede bedden. redelijk veel trappen.

schitterend gelegen met mooiuitzicht op de baai

Harrie Mullers
13-4-2007

schitterend gelegen met mooiuitzicht op de baai.

zeer vriendelijk receptie,ruime kamers, goede service, een echte aanrader

2006

Geweldig leuke Pousada aan het water in het leuke vissersplaatsje Buzios. Vooral als je er een kamer hebt met uitzicht over de zee, zit je geweldig. Het personeel is ook uiterst vriendelijk. Men wil dat je je direct thuis voelt. Internetten kun je hier gratis, wanneer je wilt (2 computers). Een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Byblos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pousada Byblos in Buzios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pousada Byblos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.