Hotel Pousada Arambare

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Arambare voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi Hotel

Kim,
15-2-2010

We zijn in dit hotel een paar dagen gebleven. Het hotel is rustig gelegen en ongeveer 500 meter van het strand. Als je geen strand persoon bent heeft het hotel ook een zwembad. Er zijn mooie schone kamers (worden elke dag schoon gemaakt). Het hotel heeft veel trappen dus voor jonge kinderen is dit misschien niet gunstig.

Het personeel is zeer vriendelijk, maar ze spreken helaas niet allemaal Engels. Je kunt in het hotel heerlijk ontbijten (er is elke dag vers fruit!). Het hotel ligt wel ver van het centrum van Buzios (4 km)dat is het enige minpuntje. Kortom een hotel om heerlijk in te relaxen!

Kenmerken
Airco
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Pousada Arambare in het Nederlands

Mooi Hotel

Kim
15-2-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Arambare in Buzios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Arambare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.