Hotel Pousada Aguazul

Hotel Pousada Aguazulsterstersterster

8Fantastisch

Score uit 1 review

Brazilië, Brazilië, Buzios

Op vakantie geweest naar Pousada Aguazul?

8Fantastisch

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Pousada Aguazul

• 8André van Luttikhuizen08-01-2008

Leuk rustig, kleinschalig hotel. Het hotel bestaat uit appartementen tegen de heuvel op met uitzicht op de Atlantische oceaan. Alle kamers hebben zeezicht en een terras of balkon. De kamer is niet groot, maar groot genoeg. Het strand van Jao Fernandez ligt op 100 meter. TIP: leer wat Spaanse of Portugese woorden, want Engels spreken ze amper bij de receptie. Goed ontbijt, maar niet overdreven

Gereisd met partner in januari 2008

0 tips over Hotel Pousada Aguazul