Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios

Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios

4Onvoldoende

Brazilië, Brazilië, Buzios

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Othon Pousada La Chimere - Buzios?

4Onvoldoende

Tonen op kaart

1 review over Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios

• 4M.F.M. Wyers23-01-2006

slechts geschikt voor een romantisch weekend met z'n tweetjes en dan voor msx. 1 nacht en niet meer. Maar eigenlijk véél te duur voor wat ze bieden en in de borchures beloven. Handbook South America zit er helemaal naast. Binennplaats is zeer benauwend. Geen mooi strand om de hoek doch een bedompte inham met veel vissersboten. Niet egschikt voor gezin met kinderen.

Gereisd in januari 2006

0 tips over Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios