Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios

Onvoldoende

1 review over Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios in het Nederlands

Anders

2006

slechts geschikt voor een romantisch weekend met z'n tweetjes en dan voor msx. 1 nacht en niet meer. Maar eigenlijk véél te duur voor wat ze bieden en in de borchures beloven. Handbook South America zit er helemaal naast. Binennplaats is zeer benauwend. Geen mooi strand om de hoek doch een bedompte inham met veel vissersboten. Niet egschikt voor gezin met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios in Buzios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Othon Pousada La Chimere - Buzios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.