Hotel Casablanca

7Goed

Score uit 1 review

Brazilië, Brazilië, Brasilia

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Casablanca?

7Goed

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Casablanca

• 7Fam Luif19-11-2004

Hotel Casablanca is een mooi goed verzorgd hotel in fortaleza de ligging naar centrum restaurants is goed alleen het strand dat schoon is waar de mensen komen (crocobeach)is te ver weg om te lopen daarvoor dient men een taxi of de bus te nemen. Verder zijn de kamers ruim (mede doordat ze het balkon dicht hebben gemaakt en bij de kamer hebben getrokken). badkamers zijn simpel doch goed. er is alleen een klein zwembad op het dak.

Gereisd in november 2004

0 tips over Hotel Casablanca