Hotel Blue Tree Park Brasilia

2 reviews over Hotel Blue Tree Park Brasilia in het Nederlands

MODERNE ARCHITECTUUR

Francis van Jette
25-4-2010

Heel modern hotel gelegen aan de oevers van het Paranoà-meer en in de onmiddellijke omgeving van het presidentieel paleis. Het wordt vooral bezocht door politici, diplomaten en buitenlandse delegaties. Uitstekende keuken.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Hotel is prachtig gelegen aan het meer dat Brasilia omzoomt

Bernhard
18-11-2007

Hotel is prachtig gelegen aan het meer dat Brasilia omzoomt. De moderne uitstraling en architectuur van het hotel past prima in deze stad. Er verblijven veel diplomaten en politici, de president heeft zijn residentie next-door.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Tree Park Brasilia in Brasilia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Tree Park Brasilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.