Brasilia

We hebben een aantal aanbieders voor Brasilia voor je op een rij gezet:

Reviews over Brasilia

• 8willem11-02-2013

mooie stad

stad verkennen, lopend of met o.b. vervoer is aan te raden

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Eelco, Brasilia12-09-2010

Kent geen gelijke

Woon nu al bijna een jaar hier en ben hiervoor ook vaker geweest omdat mijn vrouw hier vandaan komt. Een zeer unieke stad met veel bezienswaardigheden. Het is een fabeltje dat er niemand is in het weekend, je moet alleen iets verder kijken dan Plano Piloto. Verder is er in de omgeving enorm veel te doen, zoals, Chapada Imperial, Salto de Itiquira, Pirenopolis (150km) en Chapada dos Veadeiros (250km). Zeker die laatste twee zijn het bezoeken waard. Prachtige natuur. Ga hier nooit meer weg....

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Jessica Eekels15-03-2009

leuke moderne wereldstad

Ben er 6 weken geweest, omdat een vriendin daar woont, leuke moderne wereldstad met mooie gebouwen, verder veel shoppingcentra. Brasilia is een grote stad. Er is niet zo heel veel te doen, maar ik vond het perfect daar. Veel bezienswaardigheden zijn gratis entree en gratis rondleidingen. Verder een aanrader, Waterval Itiquira in de buurt van brasilia, echt heel mooi. Denk zelf dat je het wel binnen 4 dagen gezien hebt ongeveer.

• 8Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in januari 2009

• 8Tim29-08-2008

Futuristische hoofdstad

Ik vond Brasilia een erg interessante vanwege de bijzondere opbouw en de vele moderne gebouwen. Het centrum van de stad is een groot grasveld met een brede snelweg, waaraan verschillende futuristische gebouwen staan, heel apart.

De stad is niet echt gezellig, en 2 dagen is wel genoeg om alles te zien.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Marian Hoffmans24-03-2008

Dit is geen gewone vakaniebestemming, maar met een goede reisgids is het een super vakantie! Hier en ik op plaatsen geweest, dingen gezien, zoals de tempel, die ik nergens anders heb gezien. Deze vakantie is de vakantie van mijn leven geworden. Niet alleen door Brasilia maar ook door zijn omgeving.

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Alleen gereisd in september 2006

• 9harrie mullers13-04-2007

de hoofdstad is een moderne stad met veel architectuur. de meeste gebouwen zijn van architect niemeyer.er zijn veel goede hotels tegen redelijke prijzen.de stad is strak gebouwd, twee vleugels waarin de woonblokken liggen en het centrum waar alle belangrijke gebouwen liggen.

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd in april 2007

• 8Rob19-06-2006

Doodzonde dat de hoofstad van dit fantastische land bij de meeste (rond)reizen wordt overgeslagen. Zeker voor geïnteresseerden in moderne architectuur, is de stad een regelrechte aanrader. Een rondtour van een dag o.l.v. een goede gids is absoluut de moeite waard. Verkijk je niet op de afstanden, want te voet is niet te doen, door de zeer ruime opzet van de planelogie. In de hotelwijk zijn zeer goede hotels te vinden.

• 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn