Reviews over Boa Viagem

Wij ontdekten dit hotelletje toevallig

H Van Gael,
    9-12-2007

Wij ontdekten dit hotelletje toevallig. Niet groot (20 tal kamers) en enkel met ontbijt. Ruime kamers met koelkast, aircon, douche, toilet, TV. Prima om te overnachen en te ontbijten. Het bijzondere is dat dit een recent modern hotel is. Witte muren, zwarte trappen (geen lift) met modern koel design. Leuk in de hitte van Recife. Het oude stadsdeel en het strand van Boa Viagem (500 m) verkennen is makkelijk. Alhoewel in een luxe hoogbouw woonwijk met verkeer is dit hotel rustig. Autobushalten op 300 meter (parada 11 komende van Recife centrum, parada 12 als je naar Recife centrum rijdt). Overnachting + ontbijt voor 2 aan de prijs van 100 Reais (nov.2007). Dat is zeer aantrekkelijk. Staff kan redelijk engels en is zéér behulpzaam. (Noord-Brazilië is op dit punt heel anders dan het zuiden.) Een aanrader voor wie aan de "muffe" atmosfeer van grote hotelketens wil ontsnappen.