Hotel Santa Festerstersterster

9Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Arraial d'Ajuda

Op vakantie geweest naar Santa Fe?

9Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Santa Fe

• 9Jessica28-01-2009

Super mooi!!!

2 heerlijke weken gehad in dit mooie hotel erg leuk personeel Aarial is geweldig om te bezoeken, en hier uit eten gaan kost niets voor nederlandse begrippen Porto Seguro is me minder goed bevallen vind de mensen daar opdringerig voelde me niet op mijn gemak. Excursie naar de Indianen zeker een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2005

• 8Rob21-12-2007

Wij waren er in oktober 2007, goed weer! Het was wel stil maar de service was toch vriendelijk en best goed. We miste het vertier in de bar waardoor we elke dag voor het diner met de bus naar Arraial d Ajuda namen. Arraial, alhoewel 2 winkelstraten, is gezellig, Porto Seguro (steeds met de pont over) was voor ons niets aan. Pas op voor autoverhuur, die Hollanders even verderop ze lijken briendelijk maar ze willen ten kosten van jou snel rijk worden. Santa fe is een aanrader.

Gereisd met familie in december 2007

• 9Dianne24-04-2007

een heel mooi en net hotel, goed ontbijt, schone kamers met een heerlijk uitzicht op het zwembad. We hebben heel veel zon gehad en de sfeer is ontspannen. Het (gezellige) centrum is te bereiken met de plaatselijk busjes en het strand is aan de overkant. We zijn er in maart 2007 geweest, het was wel erg rustig.

Gereisd met partner in maart 2007

• 9Jaap en Trudy19-04-2007

vriendelijk en behulpzaam personeel; ook met humor! 't dorp is enig en allerlei heerlijke eettentjes met een speedboot naar het eilandje geweest;fantastisch en goed gegeten, duurde wel heel lang doch op't strand was dat wachten prettig. Drie weken, en drie weken mooi weer wij gaan nog wel een keer
    Trudy

Gereisd in april 2007

• 9Klaas11-04-2007

Wij zijn in maart gegaan en het was prachtig weer alleen 's nachts regen gehad. Het strand is goed te bereiken aan de overkant. De ligging ligt tussen Porto Seguro en Arrial in wat goed te doen is met de busjes die constant rijden. Over de pousada heb ik niets te klagen, ontbijt goed, altijd warm water, altijd electriciteit, schoon zwembad en terras. Wij hebben ons nooit bedreigd gevoeld, de mensen zijn erg vriendelijk. De mensen kennen overigens nauwelijks engels, wat wij een extra gevoel van vakantie vonden. Dit is zeker een aanrader.

Gereisd in april 2007

• 9Harry24-03-2007

Een geweldige week in Santa Fe gehad. Wellicht de beste pousada van Arrial. Smaakvol, keurig en schoon. Ontbijt prima. Het strand en de beachbar van Canto d'Alvorada aan de overkant is uitstekend. Regen was alleen 's nachts, overdag het mooiste tropische weer denkbaar. De bus naar Arrial is 1.30 reaal p.p. Aardige mensen overal. De pre-incheck is zeer aan te raden. Zouden ze overal moeten doen. Voor een luttel bedrag je stoelen een week tevoren al uitkiezen, langer in het hotel kunnen blijven en daardoor korter op de "luchthaven" (kippenschuur!) Wanneer we terug gaan, wordt het weer Santa Fe!

Gereisd in maart 2007

• 9Bob Hoogstra31-01-2007

Sinds gisteren terug van een heerlijke relax-vakantie. Voor de derde week van januari troffen wij veel Braziliaanse en andere Zuid-Amerikaanse toeristen. Heerlijk als je eens zonder al het geweld uit Engeland, Duitsland en Scandinavie op vakantie wilt. Prachtige pousada die ook architectonisch erg indrukwekkend is. Met klasse en smaak gebouwd en mooi ingepast in de omgeving. Bijzonder attente en vriendelijke bediening, niets is teveel. Heerlijk uitgebreid ontbijt, veilig en schoon en een heerlijk strand direct aan de overkant van de weg. Prima plek als uitvalsbasis voor veel Braziliaans moois! Nog een keer naartoe?! Ja graag!

Gereisd in januari 2007

• 9Peter25-01-2007

Geweldige vakantie gehad. Uitstekend hotel, schone kamers, vriendelijk personeel, een werkelijk gigantisch lekker ontbijtbuffet (probeer vooral de kokos-taart!), prachtige stranden, heerlijk weer, lekkere watertemperaturen. Vervoer naar Arrial en Porto Seguro steeds voor een habbekrats binnen enkele minuten geregeld...wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met partner in januari 2007

• 9Claire24-11-2006

Wat hebben wij een leuke vakantie gehad, alleen in de eerste week zat het weer niet mee. Verder een heel leuk hotel en het personeel is super, iedereen is aardig en probeer je verblijf zo prettig mogelijk te maken.Hier maken ze de lekkerste Caipirinha's in heel Brazilië. Excursie naar de Indianen,(erg leuk, moet je echt doen). Alleen de excursie met een bootje de rivier op NIET doen, er is niets te zien.Dorpje is goed berijkbaar, je stapt voor 1 real in een busje, tussen de andere Brazilianen en wordt midden in het centrum afgezet.

KIJK UIT voor de pre check in, ze verkopen gewoon je plaatsen in het vliegtuig !!!

Gereisd in november 2006

• 9Elke22-02-2006

Superhotel, prima personeel doen alle moeite. Ontbijt is lekker, voor een hapje 's middags kun je er ook goed terecht, maar ook aan de overkant op het strand is het heerlijk toeven en eten. Zwembad is mooi maar erg warm water, de zee was lekkerder als verkoeling!! Kamer is mooi ruim en schoon, niks te klagen.Zeker een aanrader!!!

Gereisd in februari 2006

0 tips over Hotel Santa Fe