Hotel Pousada Villa Bianca

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Pousada Villa Bianca

• 9jollykrik17-07-2013

Fantastische gemoedelijke pousada.

Mooie rustige, kleine pousada= (B&B), vlak aan zee. Je loopt zo vanuit de tuin het strand op. Er is alleen een klif net voor het strand, maar ook daar kun je veel op ontdekken.je kunt hele einden langs het strand wandelen. Met de bus of taxi ben je in 5 a 10 minuten in Arraial d' Ajuda Hele vriendelijke eigenaar. Is bereid met alles te helpen. Op alle kamers wifi, alleen de kamers dicht bij zee hebben slechte verbinding. Jammer! Supervriendelijk personeel, het ontbijt is zeer goed verzorgd. Wij waren de enige gasten en kregen alles op onze tafel geserveerd, elke dag weer iets anders erbij. Er is geen mogelijkheid om iets te drinken. maar ik kon op verzoek heet water krijgen om thee op de kamer te maken. Leuk zwembad, alleen jammer dat de honden van de eigenaar er soms gingen pootje baden en ook vrij in de tuin rondliepen. Prachtig mooie grote tuin en er zijn bedden om te zonnen. Kamers zagen er goed verzorgd uit en we waren super blij met de klamboe die in alle kamers aanwezig waren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9Roel21-10-2005

Ik heb twee weken een heerlijke vakantie gehad in Pousada Villa Bianca. Het ontbijt was goed. De ligging is heerlijk. Je kan per bus of met de taxi naar het centrum wat ongeveer 5 a 10 minuten duurt. Het centrum is knus en je kan er heerlijk eten. De mensen zijn vriendelijk. Klopt dat de bar ´s-avonds niet open is, maar het centrum is tot in de late uurtjes open en dat is een zeer goed alternatief. Toch veel leuker om daar naar toe te gaan dan in aan de bar te hangen. Ik zal er zo weer naar toe gaan. Het was echt super!

Gereisd in oktober 2005

• 8rene en lilian en kids16-02-2005

14-2 teruggekomen, prachtige 2 wkn gehad. Mn. de rust, de prachtige ligging v.d. kamers in de tuin, de kolibries voor het terras!! Schone kamers, alleen het zwembad water was niet helemaal helder. 's avonds niemand in de bar, en op een tosti na niets te eten te krijgen. Heel jammer. Nodigde niet uit, om alleen of met andere gasten gezellig wat te drinken of te eten.De meeste kamers liggen lekker van de weg af, en je kijkt vanaf je hangmat heerlijk in de groene tuin, met zwembad en zee op de achtergrond. Helaas weinig opbergruimte in de kamer, voor gezinnen opletten, want wij hadden een 1 kamer appartement en konden de kids dus niet apart in bed leggen!! Voor mensen met kleine kinderen; de zee kan behoorlijk wild zijn!(voor grote kinderen kan dit juist super zijn)Het water is daarom erg zanderig en er zijn rifstukken (steen) met veel zee egels. Voor ons was het een geweldige vakantie

Gereisd in februari 2005

• 9Arend en Nicolette29-01-2005

Aanrader zeker voor rustzoekers. Prachtig gelegen en erg rustig. Meer vertier zowel wat verderop aan het strand als in dorp tot in de vroege uurtjes. Direct aan strand. Eenvoudige acc, schoon en netjes, rondom mooie tuin en zwembad. Eenvoudig, goed onbijtbuffet. Vriendelijke mensen, die nauwelijks engels spreken. Arraial leuker en gezelliger dan Porto Seguro, mooier strand. Mensen komen vanuit Seguro hier naar toe. Veel eetgelegenheden. Prijzen tussen 4 en 15 euro pp voor hoofdgerecht. Aanrader: kilorest.Portinha met buffet waarvan je opschept en wat afgewogen wordt,samen incl. drankjes voor ong. 8 euro (24 reais). Excursies mogelijk zelf met openbaar vervoer, b.v. Trancoso en over strand teruglopen (+/- 15km. Snorkelmogelijkheden vielen tegen i.v.m. helderheid water en onrustige zee.

Gereisd in januari 2005

• 8petra25-01-2005

17 jan. 2005. een fantastische vakantie gehad. de eigenaar is een leuke en lieve man. We zijn er uitstekend geholpen. De ligging is idiaal, rustig met een prachtig strand. Je kunt vanuit de pousada excursies regelen, en dat gaat prima. Het ontbijt is ook goed en de zelf gemaakte caiperinja's waren verrukkelik! UIteindelijk hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd in januari 2005

• 10Bianca en Peter15-10-2004

We hebben hier een prachtige vakantie gehad. Heerlijk rustig en een mooi uitzicht op de zee en gezellig gebouwd. Vriendelijk personeel kunnen geen engels maar met handen en voeten kun je duidelijk maken wat je wil. We hebben een op en top heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader.....

Gereisd in oktober 2004

• 9Agnes09-08-2004

Ondanks dat er geen Engels of iets wordt gesproken, vind ik het een super lokatie om vakantie te vieren....je krijgt er echt al gelijk bij aankomst een vakantiegevoel omdat het gelijk aan het strand ligt....het ontbijt is ook altijd goed verzorgt en ruim in de keuze...alleen jammer dat er 'savonds niemand achter de bar staat....maar verder....op en top vakantie gevoel!!

Gereisd in augustus 2004

• 9fredo29-04-2004

Ik heb de pousada gekozen na bezoek van verschillende pousadas die er op dezelfde weg liggen. Veruit het mooist. Proper en verzorgd zowel kamer als tuin en zwembad. Ontbijt is prima in mooi kader, zicht op zee en zwembad. Vriendelijk personeel en regelen alles voor je. Alleen niet telefoneren of internetten is hier te duur. Ligging 4 min. met de bus naar het centrum, prima te doen, regelmatige verbindingen.

Gereisd in april 2004

1 tip over Hotel Pousada Villa Bianca

• jollykrik, 17-07-2013

Tegenover de Pousada zit een heel goed restaurant, het eten werd mooi versierd opgediend. Het zou in NL een ster verdienen. Hij was weinig duurder dan de restaurants in het stadje zelf. Een aanrader. Arraial is een heel gezellig dorp , met veel mogelijkheden tot eten en een grote supermarkt en souvenirwinkels. Er is een crêperie waar je heerlijke pannenkoekjes kunt eten. In een steegje zit een pizzeria, waar je ziet hoe de pizza gemaakt wordt. Ook Porto Seguro is leuk om te bezoeken.

0 vragen over Hotel Pousada Villa Bianca

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad