Hotel Pousada Solar das Orquideas

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Hotel Pousada Solar das Orquideas
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Solar das Orquideas voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Pousada Solar das Orquideas in het Nederlands

2008

Fantastische vakantie gehad in de Pousada van Alessandra en Davide. Het zijn bijzonder gastvrije mensen. Ze zijn echt de hele dag bezig om het iedereen naar de zin te maken. Niets is hun teveel. De Pousada is heel intiem en knus. Arraial d'Juda is een super plaatsje met leuke winkels en restaurantjes. Davide runt een beachbar en ook daar is het heerlijk relaxen. Er zijn in Arraial gelukkig nog weinig Europese toeristen. Wij zijn in Fortaleza geweest en 3 keer in Pipa maar Arraial, Alessandra en Davide hebben ons hart gestolen. Volgend jaar gaan we zeker weten weer terug.

In deze pousada voel je je direct welkom

Freek
13-3-2008

In deze pousada voel je je direct welkom. Alexandra is professioneel en warm tegelijk. Zij is oprecht geïnteresseerd in haar gasten en zal geen ontbijtsessie overslaan om even bij te praten. Het knusse complex is goed afgeschermd van de weg en geeft een fijn gevoel van rust. De 2-kamer appartementen zijn basic, maar behalve slapen en douchen heb je daar weinig te zoeken. Buiten, op het balkon, in de tuin, is het heerlijk. Ook iedere dag schone handdoeken, dat kom je ook niet vaak tegen. Wil je echt lekker tot rust komen in Brazilië? Hier is het! Prachtige stranden en er is ook genoeg te ondernemen voor de actievelingen. En vergeet het vrijdagse feest op het Aquariumeiland niet.

een bijzondere ervaring deze poussada met een geweldige de

Marian en Will rijvers
26-2-2008

een bijzondere ervaring deze poussada met een geweldige Alessandra als gatvrouw, die niets teveel is.Sinds kort runt Davide de gezellige beachbar Rio op het nabijgelegen strand. Arrial dÁjuda is een sfeervolle (hippie)badplaats met vele kleine winkeltjes en een keur van restaurantjes. het verblijf in Solar das Orchideas is een echte aanrader

2007

Van 26/2 t/m 12/3 voornoemde Pousada bezocht

Wim Hermanni en Monique Aardema
16-3-2007

Van 26/2 t/m 12/3 voornoemde Pousada bezocht. Vanaf dag 1 het idee dat je op vakantie was. Alles was mogelijk en niets was Alexandra en/of het personeel te veel. Het ontbijt was heerlijk. Alles vers zoals cake, sappen e.d. De Pousada ligt goed ten opzichte van het strand en Arraial d Ajuda. Schroom niet om Alexandra te vragen naar excursies/restaurants. Zij heeft goede tips en voordeliger dan via de reisburo's. Deze Pousada is een echte aanrader voor mensen die echt van hun vakantie willen genieten. Met de bus ben je binnen een paar minuten bj het pontje wat je naar Porto Seguro brengt. Alexandra en Davide ga zo door. De groeten van Wim&Monique

Geweldige vakantie gehad met kerst& oud en nieuw

Jacqueline
21-2-2007

Geweldige vakantie gehad met kerst& oud en nieuw.De pousada ligt dichtbij strand en centrum. Prachtige tropische tuin,lekker zwembad,zalig ontbijt,lief personeel en Geweldige eigenaars voor wie niets te veel is.Davide regelt alles direct en Alexandra is als een moeder die voor alles zorgt wat je maar nodig hebt(kerst,verjaardag,uitstapjes,autohuur vraag het aan haar!)Wat een geweldig stel, wat een geweldige vakantie krijg je hier!DOEN!

Wij zijn uiterst tevreden over deze pousada en zeer over

Jan en Carin Cox
21-2-2007

Wij zijn uiterst tevreden over deze pousada en zeer gecharmeerd over de tuin, de kamers en de hele accomodatie. De eigenaren Alessandra en Davide zijn super aardig, behulpzaam en niets is hun teveel. We hebben al veel gereisd en we kunnen echt zeggen nog nergens deze service en vriendelijkheid hebben ervaren. Dit geldt ook voor hun personeel, erg vriendelijk. We gaan ook zeker terug en kunnen het iedereen van harte aanbevelen. Geweldig!!!!! Jan en Carin

Leuk en erg gezellige pousada, ZEEEEER klantvriendelijk.Wij zijn er met kerst en nieuwjaar geweest.En hebben een feest gehad om nooit te vergeten!Palmboom mooi versierd!Eten in overvloed.Ben je jarig?Wil je het NIET vieren?Helaas! Alexandra en Davide vergeten je niet.EEN TOPPER!

Top locatie!Is eigenlijk een veel hogere prijs waard en hadden dan ook vooraf niet al te hoge verwachtingen. Maar was absoluut perfect, schattige pousada, ligging goed. Je bent zo bij het strand en vlak bij het stadje. Waar je met een busje naar toe kan of even de berg oplopen wat ook niet al te ver is. Kamers zijn goed, schoon, iedere dag nieuwe handdoeken. Heerlijk ontbijt met verse jus, vers fruit en lekkere pastries.Erg vriendelijk stel wat de pousada runt en die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan!! Zeker een aanrader!!

Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad in deze Pousada

wim.snijders@gmail.com
27-1-2007

Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad in deze Pousada. De kamers zijn zeer eenvoudig maar de onze had en goed werkende airco en heerlijke douche. Elke dag werden de handdoeken verschoond. Het ontbijt was echt super met vers vruchtensap en fruit, cake o.i.d. en regelmatig heerlijke 'wentelteefjes'. De eigenaren en het personeel doen er alles aan om je een ultiem vakantiegevoel te geven. De pousada heeft een prachtige tuin en een mooi zwembad. Het ligt 500 meter van het centrum en zo'n 300 meter van het strand. Naar het centrum is een flinke klim maar voor 40 eurocent ga je mee met een van de vele busjes die voor de pousada stoppen. Kortom een echte aanrader. Wij hebben geboekt via Sunrise en waren er van 8-22 januari 2007. Het weer was in deze periode super.

het is een geweldig hotel als je een lekkere vakantie wilt

gerenzo slingerland
4-1-2007

het is een geweldig hotel als je een lekkere

vakantie wilt hebben zoals:lekker badderen in het zwembad,milkchakes(bannanas),wegdromen in een hangmat of in een schommelstoel,lekker een strand wandeling maken,winkellen in broadway(een winkelstraatje),naar porto seguro met de pont vice versa.je mag heel veel van ALEXANDRA&DAVIDE!!!!!!!!! groetjes gerenzo(9jaar)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Solar das Orquideas in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Solar das Orquideas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.