Hotel Pousada Princess

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Hotel Pousada Princess
9,2

38 reviews over Hotel Pousada Princess in het Nederlands

TUDO BEM! Wij zijn in mei 2004 geweest voor 8 dagen en hebben ons super vermaakt! Ondanks de vele regen werd alles goed gemaakt door de mooie omgeving, avontuurlijke excursies, top en heel huiselijke pousada, toffe/super gezellige en lieve pousada-eigenaars Rob en Neulmani, lekker ontbijtje a la Neulmani, BBQ at Princess, knus en relaxed Arraial met leuke winkeltjes, goeie restaurantjes en natuurlijk de overheerlijke caipirinha's.Kort om: TUDO BEM! We will be back next year! Rino & Euchiène.

Ik ben samen met mijn vrouw naar pousada Princess geweest en moet zeggen dat het een mooie pousada is. Rob en Neulmani zijn goede gastheer en vrouw. Heeft ons nog geattendeerd op het feest op de Ilha do Aquarios. We mochten de sleutel van de pousada meenemen zodat wij niet op Rob en Neulmani hoefde te wachten. Mooie kamers en de badkamers zijn naar mijn smaak de beste die we hebben gezien aangezien we al wat pousadas heb versleten. Lekkere breakfast ( café da manha )Dus al om al een aanrader. Inderdaad op een loopafstand naar het pontje ( balsa ) naar Porto Seguro.

Natalie en Danny, Een absolute aanrader! Het weer is het

Natalie en Danny
12-7-2004

Natalie en Danny,

Een absolute aanrader! Het weer is bijna altijd goed, het is rustig, altijd iets te doen, het eten goed, de feesten TOP, kortom geweldig! Neulmani en Rob hebben een hele mooie pousada (voor ons nederlanders 4*). Gastvrij, vriendelijk ( net als de brazilianen)Ga naar Princess, neem drop mee en laat alles over je heen komen. Wij gaan zeker nog terug.

Prettige vakantie!!

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Princess voor je op een rij gezet:

Pousada Princess is een heerlijk relaxt hotelletje met een super aardig management. De kamers zijn prima en schoon. Het ontbijt is fantastisch en royaal. De BBQ avond is super gezellig. Kortom een absolute aanrader voor iedereen.

In één woord super! Gastvrij, thuisgevoel, prachtige en

Laurens en Yvette
12-7-2004

In één woord super!

Gastvrij, thuisgevoel, prachtige omgeving, gezellig, lekker BBQ-en, veel tips en ideeen, behulpzaam, lief en bovenal; ontspannen. Wij komen terug! Laurens en Yvette

Ik heb echt een ontzettend leuke en gezellige tijd gehad bij Rob en Neulmani in hun pousada. Het is echt een aanrader!!! Als je er heen gaat vraag vooral aan hun wat je er allemaal kunt gaan doen. De kamers zijn er prima, het eten erg goed maar voor het is er gezellig. Echt een thuis. Ik ga zeker nog een keertje terug..

Van onze 8 dagen daar op de Pousada Princess hebben wij ons geen ene keer verveeld. Rob en Neulmani zijn zo'n goede gastheer en vrouw dat je je gelijk thuis voelt. Ze laten je voelen dat je meer dan een huurder bent. De pousada zelf is leuk en gezellig. De omgeving met zijn kleine straatjes in het centrum zijn heel gezellig. Veel leuke en knusse restaurants met een hele lage prijs. Als je daar naar toe gaat of je wilt er ff langs om op bezoek tegaan al slaap je ergens anders....neem Calve pindakaas en drop mee want dat mist Rob heel erg. Pousada Princess........EEN AANRADER!!!!

De Nederlandse eigenaar Rob van Zalen en zijn Braziliaanse vrouw Neulmani (die overigens uitstekend nederlands spreekt) zorgen ervoor dat je een heerlijke vakantie hebt. Je zit maar 400 meter van het pondje naar Port Segura af en daar is ook het busstation.

Als je naar Arraial wilt ga je voor de pousada staan en steekt je hand op als de bus of VW bus langskomt. Bij pousada Beijamar aan het strand mag je alles laten opschrijven en zij geven dan aan Rob en Neulmani door wat je verbruikt hebt. Overigens kun je bij pousada Princess ook alles laten opschrijven en aan het eind van de vakantie afrekenen.

Neulmani kan overigens op verzoek ook een heerlijke lunch klaarmaken en ook als je een keer een bbq wilt s'avonds kan dat geregeld.

worden. Wij hadden echt het gevoel thuis te komen als we weer lekker in de tuin bij Rob en Neulmani zaten met een heerlijk drankje. Een echte aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Princess voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Princess in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.