Hotel Pousada Princess

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Hotel Pousada Princess
9,2

38 reviews over Hotel Pousada Princess in het Nederlands

Neulmani en Rob maken je op een niet opdring

Corine en Walter
24-1-2005

Neulmani en Rob maken je op een niet opdring. manier wegwijs in Arreal als je erom vraagt en geven je een gevoel van : Heerlijk om hier te zijn !Prima kamers met Minibar en een mooie tuin om in te luieren,het ontbijt is werk. uit-gebr.met heerl.koffie en lekk. brood-jes,en een eitje zoals je het wilt hebben. Tot vier uur s'middags kan je ook broodjes gezond krijgen,en als je Neulmani lief aankijkt ,ook nog 5 over vier. Een ontzettend gr.voordeel is,omdat die lok. bevolk. uitsl. potugees spreekt,dat hier wel nederlands gesproken wordt .Het strand is op loopafs. en vrij rustig, het dorp Arreal is met de bus op ongev.5 minuten afstand ( heel gezellig, goed en goedkoop eten)Bus stopt voor de Pousada,Porto Seguro is met een Ferry bereikbaar,400m van Pousada.Echt een aanrader voor jong en oud en zou je voor deze Pousada kiezen doe dan de groeten aan Pim ( de Pauw) en Vadinho (de Papegaai)

2004

4 weken vertoefd in deze knusse en schone Pousada in het

Edward en Ellen
27-8-2004

4 weken vertoefd in deze knusse en schone Pousada in het onvergetelijke Arraial. Op loopafstand van de stad Porto Seguro en de streekbussen. Neulmani (braziliaanse) en Rob (nederlander)en niet te vergeten, Carlos (medewerker)weten een sfeer te creeëren waardoor je je "thuis" gaat voelen. Vervelen doe je hier echt niet; er is genoeg te zien en te doen in deze omgeving ook voor een lange periode. Energie over? Rob neemt je wel mee naar Capoeira of Carlos daagt je wel uit voor een spelletje pool. Meer info, mail me gerust.

Gewoon meteen boeken deze pousada

Maud en Cyriel
23-8-2004

Gewoon meteen boeken deze pousada. Alles is goed verzorgd. Het is een veilige omgeving en je kunt er een heel afwisselende vakantie hebben. En een fijne 'thuiskomst' bij Rob en Neulmani. Probeer vooral eens de X-Americano van de menukaart!

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Princess voor je op een rij gezet:

Dit was echt een top bestemming

Eva
22-8-2004

Dit was echt een top bestemming. Ik voelde me helemaal thuis bij Rob en Neulmani. De locatie is prachtig. Alles was goed geregeld. Excursies kun je boeken via Rob, en Neulmani maakt de lekkerste ontbijtjes klaar. elke ochtend een klein feestje. Mijn zus en ik hebben echt genoten!

Super gastvrouw en heer!!!!!

Ik was er eind Maart/begin April en heb enorm genoten van de gastvrijheid, de omgeving en de feesten op Ilha dos Aquarios (lekker urenlang de Samba-aerobics op het pleintje !!!). Heb ook nog diverse excursies gedaan (geregeld via Rob) maar ook als je zelf op stap wil en een jeep of ander auto wil huren, dan is Neulmani de perfecte tolk en regelaar. Drop en pindakaas hebben ze inmiddels al ontvangen (hadden ze echt wel verdiend).Ik kom zeker terug!!!

Ook mijn groetjes aan Carlos en Katja...

Muito dos beijos!!!

Robbie en Neulmani ontvangen je met open armen, zorgen je niets tekort komt.

Als uitvalsbasis is Poussada Princess perfect gelegen, vlakbij de streekbussen en de Balsa (de pont naar Porto Seguro), een belevenis op zich.

Bussen, taxibusjes en motortaxi`s rijden de hele dag af en aan.

Een beetje poulen, hangen in het zwembad, lekker onderuit in de hangmat.

Relaxen en dat 2 weken lang, heerlijk

EEN ECHTE AANRADER !!!

Wil je ergens heen, vraag het Robbie.

Hij heeft de meeste excursies zelf ook gedaan.

Ilha do Aquarios is super gezellig en als je er naar vraagt weet hij je ook nog wel een paar sappige verhalen te vertellen.

Groetjes aan Carlos en Katja.

Ik kom zeker nog een keer terug.

Oh ja, neem een kilo zak drop mee, maak je Robbie blij.

Ik kan alles wel gaan herhalen wat vorige gasten opgeschreven hebben maar dat word ook zo eentonig want het klopt allemaal wat er staat.Erg gezellig,schoon huiselijk,je voelt je er thuis.Ik ben er 2 weken geweest met een vriendin kregen goede tips ook van medegasten die ook allemaal gezellig waren.Vreselijk moeten lachen om de jongens die er waren met hun verhalen.Veel gezien,gezellig met z'n allen op stap,wat brazilaanse shows gezien.Ontbijt was top en de extraatjes die er regelmatig kwamen zorgde er wel voor dat m'n kleren wat krapper kwamen te zitten maar goed het is vakantie.Arraial is een aanrader maar zou toch iets later in het jaar gaan als het dan wat drukker is.Dus wie weet komen we nog eens terug.

Gewoon super!!! We hebben een heerlijke week gehad in Pousada Princess, alles was gewoon af. Het is een mooi opgezette nette pousade met onwijs gezellige eigenaars (en papagaai).

Wij gaan zeker eens terug!

Wat een gezellige pousada! We hebben er, ondanks dat wij er niet hebben geslapen, twee weken een hele gezellige tijd gehad. Een zeer gastvrij stel Nederlanders ontvangen je met open armen en geven je een echt "thuis gevoel". Ook voor het boeken van excursies kun je bij hen terecht. Wil een een gezellig, klein, schoon en mooi gelegen hotel ...ga dan naar Princess! WIj hebben het er in ieder geval erg leuk gehad!

Perfecte locatie als je na terug komst van de mooie omgeving, gewoon Nederlands wilt napraten over wat je gezien hebt. Zeer gastvrij en ook niet te groot, zodat het lekker rustig is. Ook mooie lange stranden waar je vaak met een handje vol mensen van de zon en de rust kunt genieten met een lekker drankje(+batidas) in de hand. Lees de opmerkingen van de andere gasten, want wij kunnen er niets aantoevoegen, behalve dat de vakantie voor ons zeer geslaagd was.

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Princess voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Princess in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.