Hotel Pousada Princess

Anders

In een woord "geweldig"

Yasmina en Remon
13-10-2009

Begin september 2009 te gast geweest bij Rob en Neulmani. O.a. dankzij hun een geweldige vakantie gehad, altijd ff een babbeltje of advies! Het ontbijt was erg goed en er lag genoeg. De kamer en het hotel waren ook netjes en goed.

Even 50 meter lopen en dan ben je op het strand, wat er ook erg mooi uit zag, vooral bij eb. Wij hebben ons niet onveilig gevoeld, zowel in Arraial als Porto Seguro. In beide plaatsen leuke winkeltjes en eettentjes.

Ook qua excursies en in de omgeving was er genoeg te doen.

Rob en Neulmani BEDANKT!!!

In een woord "geweldig"!!!

Remon van Rossen
13-10-2009

Ook qua excursies en in de omgeving was er genoeg te doen.

Rob en Neulmani BEDANKT!!!

2008

Keurig verzorgd. Mooie omgeving. Goede adviezen

Anna Scheppink
18-11-2008

Het hotel zag er keurig uit. Alles was netjes schoon en verzorgd. Iedere ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar met vers fruit e.d. Het is handig dat Rob een nederlander is. Hij kan je goede adviezen geven. Je zit vlakbij het strand. 't is echt heerlijk daar!

Ruud/Marie-josé,

3 Weken waren we gast bij Neulmani en Rob.Van de eerste tot de laatste dag hebben we genoten van hun gastvrijheid,gezelligheid en royaal ontbijt.Prachtige natuur,mooie strandenen Arraial was super.

Beslist de moeite waard.

2007

Wij zijn recent twee weken te gast geweest bij Rob en Neulmani. Gedurende deze twee weken hebben wij genoten van de gastvrijheid en het welkome gevoel in de pousada. De omgeving was erg mooi en er was een ruime keus aan excursies. Voor ons ook erg belangrijk was het gevoel van veiligheid in arraial d'ajuda. Al bij al een pousada waar wij graag terug willen komen.

Wij hebben met onze kinderen 18 en 15 jaar, twee weken in

Jack, Ria, Kim en Kevin
24-2-2007

Wij hebben met onze kinderen 18 en 15 jaar, twee weken in Pousada Princess onze vakantie gevierd.We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Rob vertelt je waar je alles kunt vinden en helpt je bij alle vragen.Dit is zeer gemakkelijk en je hoeft je tijd niet te verdoen met alles te moeten zoeken. Zo blijft er tijd over voor leuk uitstapjes. Noumanie verzorgd het eten en het ontbijt is elke dag voorzien van lekkere en gezonde (sap, fruit)hapjes. Alles was TOP!

wij zijn eind dec 06 en begin jan 07 geweest, is prima het

cor en nel van den berg
27-1-2007

wij zijn eind dec 06 en begin jan 07 geweest, is prima bevallen, het weer perfect af en toe een heel klein regenbuitje maar dat was wel prettig.

Rob en Neulmani zijn vreselijk gastvrij en niets is teveel voor hun, doen alles voor je, en ook wel fijn dat ze alles uit kunnen leggen over de omgeving.Fijn strand op 50 meter afstand. arial ook

gezellig het eten daar ook prima voor een redelijke prijs. beslist een aanradervoor iemand die van rust strand en zeehoud, maar ook in de omgeving is veel te doen.kerst en nieuwjaar op het strand gevierd heel gezellig. gaan beslist terug.

cor en nel

Wij zijn eind vorig jaar bij Princess geweest en het is ons hier prima bevallen !! De gastvrijheid van de eigenaars en gezelligheid met de andere gasten waren geweldig. Elke morgen een heerlijk ontbijt met steeds een andere verrassing, zelfs Nederlandse appeltaart. En als je terug kwam van een dagje op stap was er steeds weer de vraag hebben jullie een fijne dag gehad. Nou wij komen hier vast en zeker nog vaak terug want we missen het land, de zon en deze gastvrije mensen.

2006

We zijn in november op vakantie geweest en alles wat er al

R. van Heemskerk
23-12-2006

We zijn in november op vakantie geweest en alles wat er al geschreven is over het verblijf in de pousada princess is waar.

De gastvrijheid, de gezelligheid, het lekkere ontbijt

Ondanks dat het de eerste week niet van het mooie weer was hebben we genoten.

Rob had daar niet zo veel problemen mee dat het weer niet zo goed was, daardoor werd er veel en ook fanatiek gedart.

Kortom het is zeker een aanrader en wij zullen zeker nog een keer terug gaan.

Rinus, Ria v Heemskerk,Westzaan Frans, Madge Heijster 's Gravendeel

Rob en Neulmani hebben ons een onvergetelijke week bezorgd

Paul en Carla Uphof
12-12-2006

Rob en Neulmani hebben ons een onvergetelijke week bezorgd. Het was kort maar wij hebben een eerste en zeker niet laatste indruk van Brazilië gekregen. Alles is erop gericht de gasten het gezamelijk gezellig en naar de zin te maken. Heerlijk ontbijt en goed verzorgde kamers. Het is jullie gelukt, klasse. Komen zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Princess voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Princess in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.