Hotel Pousada Pekistersterster

7 reviews over Hotel Pousada Peki

• 2019
    10Ruud28-02-2019

Een verborgen parel.

Een pareltje , wat op het eerste oog niet opvalt. Ruime schone kamers,met douche toilet. Alle kamers voorzien van airco/ klamboe en een prachtige tuin. Hartelijke eigenaren met als voordeel Nederlandse roots. Voelden ons vanaf eerste moment thuis. Ontbijt prima , met elke dag fruit en sapjes. Gaven heel goede tips voor excursies,evenementen ,restaurants etc.

Gereisd met partner in januari 2019

• Oude reviews

10Rita13-03-2014

Wat een fijne plek!

Ik was een week in deze pousada, het was heel erg fijn. Het is heel mooi gelegen, tussen de ferry en het stadje in. Er rijden dag en nacht bussen en busjes. De huisjes van de pousada liggen in een hele mooie tuin vol planten en vogels. De eigenaren zijn leuk, aardig en heel behulpzaam. Ze weten heel veel van de omgeving. Ze spreken Braziliaans. Ik voelde me erg thuis. Ze organseren regelmatig film- en muziekavonden. Het ontbijt was erg goed. Ik zou er zeker weer heen gaan!

Alleen gereisd in februari 2014

• 10Iraida21-03-2013

Zon, zee en cultuur

Vanaf het moment dat ik de prachtige tuin binnen stapte en door Jeanette met een Braziliaanse knuffel verwelkomt werd, wist ik dat ik de juiste pousada gekozen had. Ik voelde me meteen thuis, welkom en gewaardeerd. En dat gevoel werd alleen maar sterker. Wat ik graag wil delen is dat Peki ook dienstdoet als cultureel activiteiten centrum. Ik ben Surinaamse en hou van koken. Aangezien Peki altijd in is voor een culturele activiteit was een Surinaamse thema avond dan ook snel opgezet. Hoe geweldig is het om hieraan mee te mogen werken! Samen met Jeanette en personeel heb ik een heerlijk Surinaams diner in elkaar gedraaid. Er zijn uitnodigingen verstuurd, de ruimte werd gedecoreerd, ik heb muziek opgezocht en we hebben er een fantastisch leerzaam cultureel feestje van gemaakt! Er werd nog dagen over gesproken. Dit was een ervaring om nooit te vergeten. Peki is top!

Alleen gereisd in februari 2013

• 10Marianne18-03-2013

Op en top Brazilie

In nov. 2011 een maand geweest en wederom november 2012. Het is thuiskomen. De gastvrijheid, de natuur/stranden, het dorp en je kunt alle kanten op. Iedere week een filmavond, waar ook de buurt komt. Goede themafilms. De kamers waren mooier geworden, nieuwe goede matrassen. Brazilie zoals het hoort!

Alleen gereisd in januari 2013

• 10Janita & Gerlof 07-01-2012

Geweldige plek om tot rust te komen

We hebben de kerst en oud & nieuw doorgebracht in Brazilie in Pousada Peki. In een woord fantastisch! Bijzonder gastvrije eigenaren, geweldig klimaat en geweldige natuur en cultuur (bijzonder aardige mensen). Echt een aanrader, zeker als het in Nederland winter is!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 10Annie en Marinus Hulshof19-04-2011

Geweldige eigenaren en geweldige plek

Pousada Peki waar wij verbleven was eenvoudig maar gewoon geweldig. Vlak bij het strand. Ongeveer 5 miniuten lopen. Bij Hossein en Jeannette vole je je gelijk thuis. Ze doen echt werkelijk van alles voor je om het verblijf zo aan genaam mogelijk te maken. Ook een geweldige keuken waar erg goed te eten is voor een zeer scherpe prijs. Daarnaast heb je legio mogelijkheden allerlei zaken te ondernemen. Bijv. Bezoek brengen aan : Caraiva, Curambau, vismarkt, fruit- en groentenmarkt, een privé eiland, de oude stad van Porto Seguro, Trancoso en natuurlijk Arraial dÁjuda zelf met z'n hippie plein en avondmarkt. Echt geweldig.

Gereisd met partner in januari 2011

1 tip over Hotel Pousada Peki

• Marianne, 18-03-2013

Mijn reis ging via Sao Paulo en Porto Seguro. Wanneer je het in 1 keer te vermoeiend vind, vlieg dan via Rio de Janeiro of Salvador de Bahia. Vooral Rio is mij enorm bevallen.

0 vragen over Hotel Pousada Peki

Hotel Pousada Peki info