Hotel Pousada Catamarastersterster

9.2Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Arraial d'Ajuda

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Pousada Catamara?

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Pousada Catamara

• 9Adele en Henny Bloemendaal15-02-2009

sfeervol centraal gelegen

Heel mooie pousada met Nederlandse eigenaar Erick. Engeltalige receptie die ons voorzag van uitgebreide adviezen over autohuur, excursies, lokale restaurants enz! Heerlijk uitgebreid Braziliaans ontbijt. Mooi zwembad in een prachtige tropische tuin. Ligging ten opzichte van het centrum op korte loopafstand. Kamers met alle faciliteiten. Goed onderhouden complex. Prijs/kwaliteitverhouding heel goed. Het hele complex straalt een rustige aangename relaxte atmosfeer uit. Je merkt ook duidelijk de Nederlandse invloed op organisatie en opzet. Het is een accommodatie waar je je onmiddelijk thuisvoelt en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Johnny en Rita, Albert en Nicolette15-02-2009

Comfort in een gezellige omgeving

Wat een mooie pousada. Receptie engelstalig met uitgebreide adviezen voor excursies etc.Heel mooie kamers met alle faciliteiten. We hebben genoten! Prachtig zwembad en heerlijk ontbijt! De rustige ligging is een verademing aan de rand van het aangenaam drukke centrum. Zeer redelijk geprijsd ook in het hoogseizoen. Nederlandse eigenaar. Was zelf ook aanwezig en had ons uitstekend geadviseerd over de lokale restaurants. We moeten echt gauw weer terug!

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9Adele en Henny Bloemendaal 15-02-2009

sfeervol,centraal gelegen en rustig

Uistekende pousada! receptie engelstalig! Mooie kamers en heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Nederlandse eigenaar Erick was ook aanwezig en was een uitstekende gastheer. Je merkt de Nederlandse invloed op het geheel. De kamers geven alle veel privacy in een prachtige tuin. Zowel strand als centrum op loopafstand! Super.

Gereisd met partner in februari 2009

• 10Arjen Lemstra07-02-2007

Perfecte ligging. Heel rustig met het gezellige centrum om de hoek. Hoog serviceniveau, erg schoon en goed ontbijt. Zelden zo'n relaxte vakantie meegemaakt als in Arraial. Aanraders voor mensen die van strand en lekker eten houden.

Gereisd met familie in januari 2007

• 10Bianca Schipper07-02-2007

Wij hebben echt een TOP vakantie gehad in Pousada Catamara. Het leek wel een privé oord, kleinschalig, zeer hygienisch en goed ontbijt. Goed engels sprekende receptioniste die leuke adresjes wist. Dorpje heel gezellig, aangenaam toeristisch en heerlijk strand. Ik wil echt een 10 geven, omdat het heel goed was. Raad iedereen aan om naar Catamara te gaan. De Levensgenieters.

Gereisd met familie in januari 2007

• 9Cindy02-02-2007

Werkelijk prima pousada in hartje Arraial. Vriendelijk persoonlijk, lekker ontbijt, goede ligging, normale minibar prijzen.

Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2007

• 9connie en bert14-01-2007

Bijzonder sfeervolle pousada bestaande uit aantal huisjes gegroepeerd rond prima zwembad met mooie tuin. Rustige liggging, en toch midden in het dorp, vlak bij alle restaurantjes en op loopafstand van strand. Wij voelden ons er direct op ons gemak. Ook het dorp Arraial d'Ajuda is heel gemoedelijk, kleinschalig, met leuke winkeltjes en heel veel aantrekkelijk geprijsde restaurantjes.

Gereisd in januari 2007

• 9Ed en Alineke07-01-2007

Een op een super plaats gelegen pousada mooi en knus,dicht bij het strand en midden in het dorp alles op loop afstand. Waar je je ook in de pousada, aan de bar en in het heerlijke zwembad goed kan vermaken. Leuke vriendelijke en gezellige medewerkers die goed voor je zorgen en alles vooral de kamers en het ontbijt goed verzorgen

Gereisd met vrienden in november 2006

• 9Arnoud en lex30-12-2006

fantastisch, prachtige pousada, super zwembad en top bar, heerlijk ontbijt en de kamers zijn netjes en schoon met iedere dag schone handdoeken! 200 mtr. van hoofdstraat met zeer goede restaurants en 200 mtr. van het leuke strand met hele mooie restaurants. absoluut een aanrader !!! leuk dorp en heel gastvrij en zeker een keer met de buggy rond toeren door de mangroven en langs de leuke strandjes in de buurt. leuke rit vanaf het vliegveld met de plaatselijke taxi en met de pont, je vakantie begint meteen. heerlijke vakantie gehad !! en mooi weer.

Gereisd met vrienden in november 2006

• 8peter en robert jan24-12-2006

mooie kleinschalige pousada,rustig en een perfekte ligging vlak bij strand en centrum,aardig en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in november 2006

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats