Hotel Pousada Aurora Park ***

Review geschreven door Kim

mooie en kleine pousada

Kim
2-12-2004

mooie en kleine pousada. We hebben erg genoten van onze vakantie. Service is uitstekend alleen is de eigenaar een beetje streng tegenover zn medewerkers en bemoeit zich overal mee. De ligging is perfect,naar Porto Seguro is het gemakkelijk lopen, Arrial ligt wat verder weg. De busjes ( voor maar 1 real!) komen wanneer ze komen dus daar moet je wel rekening mee houden. Eten buiten de pousada is goekoper en gezelliger alhoewel het eten van Aurora niet slecht is. Wat wel jammer is, is dat het restaurant zeer vroeg sluit, dus je kunt niet even 's avonds nog gezellig met zn allen nog wat drinken Daarvoor moet je naar de dorpjes gaan.

Maar voor de rest erg leuk, zeker een aanrader!