Hotel Pousada Aurora Branca

Hotel Pousada Aurora Brancasterster

8.5Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Arraial d'Ajuda

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Pousada Aurora Branca?

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Pousada Aurora Branca

• 9Jan Willem16-11-2005

In september 2004 geweest. Ontzettend gezellige pousada. 20 kamers rond het zwembad, met daaraan een barretje. Eigenaar + gastvrouw spreken engels, overige personeel niet. Kamer eenvoudig maar gezellig en functioneel. Bed scoort een krappe voldoende. Service top, inclusief bijvoorbeeld ontbijt om 5 uur bij vroege excursies. Ontbijt was eenvoudig maar prima Sfeer was ontzettend relaxed (mogelijk geluk gehad met de combinatie van bezoekers), 's avonds erg gezellig rond bar + zwembad, na middernacht ging de muziek wel zacht zodat er ook geslapen kon worden. Avondeten: er is een kleine kaart (hamburgers, frietjes e.d.) voor aan het zwembad. De hamburgers zijn een aanrader. Ligging: aan de weg tussen het dorpje en de pont naar de stad. Komen regelmatig bussen langs die je aan kunt houden. Strand op 100 a 200 meter lopen. De stranden zijn overigens prachtig.

Gereisd in november 2005

• 8Ruben Schortinghuis20-04-2004

Echt hele leuke Pousada, schoon en netjes. Uitgebreid ontbijt, lekker zwembad en vriendelijk personeel. Minder was de snauwende hostess van touroperator, maar dat staat los van deze Pousada. Ik heb er in ieder geval een wereldtijd gehad. Qua prijs/kwaliteit een echte topper....!!!!

Gereisd in april 2004

0 tips over Hotel Pousada Aurora Branca