Hotel Pousada Athmosphera

Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Athmosphera voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een paradijsje

axe7,
11-4-2011

Met het gezin hier geweest in febr. 2005 toen er nog direct naar Porto Seguro werd gevlogen.

Een mooie en kleine pousada met lieve eigenaars.

De kinderen werden ook vriendelijk ontvangen. Kamers goed met heerlijke hangmatten. Ontbijt 's morgen was formidabel, met lekker vers fruit: vooral de passievruchten.

Je liep zo naar het strand. Naar het dorpje was wel een wandeling, heen flinke heuvel op, maar goed te doen.

In het dorp goede restaurants en leuke winkels. Zoals ik schreef: Jammer dat er geen directe vlucht meer naar toe is want dit plaatsje en poussada zijn echte aanraders!

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

26 reviews over Hotel Pousada Athmosphera in het Nederlands

Een paradijsje

axe7
11-4-2011

Een mooie en kleine pousada met lieve eigenaars.

Genieten

Marleen
1-4-2010

De stijle weg vanuit de Pousada naar de restaurantjes is een minpuntje. Vanwege de temeratuur is deze klim niet af te leggen zonder dat het zweet je van het gezicht stroomt. De liggen tov het strand is daarentegen perfect, nog geen minuutje lopen en je staat op het strand, als je dan ook nog de tijd neemt om een minuutje of 10 langs het water te lopen (naar rechts) kom je bij een geweldig mooi wit strand terecht.

De pousada wordt gerunned door een echtpaar, elke ochtend brengt de bakker de lekkerste broodjes voor het ontbijt. De kamer is wat sober maar de hangmat op het balkon maakt heel veel goed.

2007

al 5 maal geweest, hopelijk in januari weer !! Super

ans
22-8-2007

al 5 maal geweest, hopelijk in januari weer !! Super !

ans

In maart 2 weken op vakantie geweest

Martin
22-3-2007

In maart 2 weken op vakantie geweest. Mooie en schone accomodatie. Alleen van de vriendelijkheid en familiegevoel waar sommigen het over hebben, hebben wij weinig gemerkt. Na 9.00 ontbijten en niet alles is meer aanwezig en wordt ook niet aangevuld. De bar is om 18.00 al gesloten. Veel te vroeg. Aangezien afgeraden word om met donker het strand op te gaan. Ook de weg naar het dorp wordt door het hotel als onveilig gezien. Dus gewoon een motortaxi nemen.

Met de jaarwisseling weer ontzettend genoten van ons verblijf in Atmosphera.

Service was weer uitstekend. Kijken nu al uit naar de volgende keer.

Ook de pre-check in was dit jaar goed geregeld. Stapten zo vanuit de taxi-bus

door de douane het vliegtuig in.

Martha, Jaylson, Nal en alle anderen bedankt

We zijn in december 2006 voor de 4e keer in Atmosphera en

Jan en Wil Keijnemans
10-1-2007

We zijn in december 2006 voor de 4e keer

in Atmosphera geweest. Het was weer heel goed met een uitstekende sfeer en

service van Jaylson en Martha. Heel goed

ontbijtbuffet en schone kamers en een

heel mooie tropisch tuin. Je loopt vanuit de pousada zo het strand op, de steile weg naar het dorp is het enige

minder leuke, doch het is met een beetje conditie (wij 70 en 68 jr)goed te doen en voor mensen die slecht ter been zijn is er de mogelijkheid van met de taxi te gaan. Wij vinden de sfeer in

Atmosphera heel goed en gaan graag eind dit jaar weer terug.Jaylson,Martha, Daniel, Nao en ander personeel de groeten van Jan en Wil Keijnemans.

2006

Ben net terug uit Brasil en heb in deze pousada geslapen. Hij ligt onderaan de heuvel maar het is maar 5 min lopen naar boven. Dan ben je ook meteen in het centrum. Mensen die slecht ter been zijn moeten hier absoluut niet verblijven mits zij elke keer met de taxi heen en weer willen naar het centrum. Strand is op 1 minuut lopen.

Pousada is schoon en personeel vriendelijk. Wij verbleven met 3 personen in de kamer en dan is het wel klein. Ontbijt perfect. Broodjes, fruit, eieren, cake, thee, koffie, vruchtensap, etc. Echt een aanrader!

Super mooi gelegen pousada, eindelijk eens dichtbij het strand en bij het dorpje...zeer makkelijk te bereiken met de benenwagen! Leuk personeel. Klein minpuntje... na 18.00 uur is er niets meer te krijgen bij de pousada..geen snackje niets en de bar is dicht! Jammer! Maar verder top!

Na een verblijf in Porto de Galinhas en in de Amazone viel deze Pousada wat tegen. Beperkt ontbijtbuffet met weinig variatie. Veel regeltjes waar je je aan moet houden wat vaak in een 4 of 5 sterren hotel gebeurt. Tevens heel veel Nederlanders, beetje Turkije / Spanje gevoel. Een verblijf tussen de Zuid Amerikanen zou meer een vakantie gevoel hebben gegeven. Pousada is wel netjes en sfeervol. Heb na het eten van een sandwich een voedselvergitiging opgelopen. 1 dag ziek geweest.

Aardig verblijf gehad maar geef ons maar Porto de Galinhas!

Alweer voor de 2de keer in deze pousada geweest en het was weer helemaal top! Mooie en gezellige pousada met lieve eigenaren! Het enige nadeel is de steile helling naar 't centrum, een hele klim! Verder is het er netjes en schoon, goed ontbijtbuffet, ruime kamers mét hangmat op het balkon, prachtige tuin met zwembad en bar. Wij komen zeker terug! Jaylson en Martha bedankt en tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Athmosphera in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Athmosphera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.