Géén boekingskosten

Hotel Pousada Arraial Candeia

BraziliëBraziliëArraial d'Ajuda

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pousada Arraial Candeia voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Pousada Arraial Candeia

• 10Petra van den Doel14-02-2010

heerlijk, relaxed, topvakantie

Ik ben hier reeds twee maal geweest en de eigenaren verwelkomen je als je eigen familie (nee, beter nog!). Het complex is kleinschalig en lieflijk. Alles is op loopafstand en de capoeira/dans school is op een steenworp afstand. Ook daar ben je altijd welkom. Zo heeft Brazilië mijn hart veroverd. Wanneer het kan, kom ik zeker terug.

• 10marion van de polder09-06-2007

perfect in 1 woord!! aanrader, lekker dicht bij centrum, lieve eigenaars, goed café in centrum AXÉ. caipirinha, bier, lekker eten, zwembad op de pousada en strand binnen 10 minuten. airco op de kamers! internet bij de receptie!

• 9rieks & marion vedder uit Een (Dr.)09-06-2007

Wij zijn hier nu reeds 2 keer geweest (familie-bezoek) en het zijn echt schatten van mensen die je als je wilt overal bij betrekken. Wij zijn echt opgenomen in hun leven, het zijn nog echte mensen met een warm hart. Het hotel straalt rust uit, de kamers zijn klein maar van alleluxe die je nodig bent voorzien. De tuin is prachtig en het zwembad is heerlijk. Wij gaan eind 2007/begin 2008 wederom naar dit hotel. Daar bezoeken we o.a. de bar AXÉ van onze zwager, erg gezellige kroeg/eetcafé. Een aanrader!

• 8Jannet27-12-2006

De pousada is echt prachtig en ligt erg centraal!De huidige eigenaar en zijn vrouw spreken echter geen Engels. Echt een topvakantie!!

• 9Esther en Dave02-02-2006

Wij zijn de eerste 2 weken van 2006 hier geweest. We hebben echt genoten. De mensen hier zijn zo super vriendelijk en gastvrij! Echt een aanrader! We hebben eerlijk gezegd nog nooit zulke mensen meegemaakt die een hotel runnen. Ze voelen zich heel betrokken en proberen er echt alles aan te doen om je een leuke vakantie te geven. Hartverwarmend!!! De pousada lag ook heel centraal gelegen.

• 9Ariesen26-07-2005

wij zijn hier in februari 2004 geweest. Echt super! De mensen zijn ontzettend aardig en het ontbijt prima. Verder zijn er genoeg leuke restaurantjes in de buurt om te dineren. Voor het strand moet je wel een stijle weg af, maar het strand zelf was prachtig. Leuke strandtentjes ook, en voor weinig drink je een cocosnoot leeg. Er waren heel weinig europese toeristen, dus wij vonden dat heerlijk. Het zwembad bij het appartement was wel erg klein, maar voor een verkoeling groot genoeg. De kamers waren heel schoon en redelijk ruim, met een balkon.

• 9Erik en Christine20-07-2005

Zeer gezellig, mooi, kleinschalig (10 kamers) en rustig hotel. Alles is zeer schoon en goed onderhouden. Het ontbijt is niet erg uitgebreid, maar lekker.

Het hotel ligt aan de rand van het centrum van Arraial d'Ajuda en is veel leuker dan Porto Seguro. Brazilianen zijn ontzettend vriendelijk, en we hebben geen criminaliteit meegemaakt.

Het strand is op 10 minuten lopen. Je kunt er alleen niet goed zwemmen door al het koraal en dat viel tegen. Verder is het prachtig met al haar palmbomen en geen hoogbouw.

We raden aan om veel excursies te doen. Vooral naar de walvissen was waanzinnig! (maand augustus) We hebben in totaal zeker 20 walvissen gezien, sommigen op minder dan 10 meter afstand! Een ervaring om nooit te vergeten.

Hotel Pousada Arraial Candeia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden