Sorteren

Reviews over Alta Floresta

Meer Jungle kan het niet worden!

Udo
    29-9-2012

Cristalino Jungle lodge is gelegen in een privé natuurpark aan de Rio Cristalino. De lodge is met respect voor de natuur aangelegd. De kamers zijn ruim en schoon. Het eten was eenvoudig maar smakelijk. Ze maken er perfecte Capirinha's! Het personeel is zeer vriendelijk maar de meesten spreken alleen Portugees. Vanuit de Lodge zijn vele excursies mogelijk. Vooral het varen op de rivier is een enorme belevenis. We hebben o.a. een zwarte Jaguar, een Anaconda, Capibara's, Reuzenotters en Tapirs gezien. Er zijn 2 observatietorens met mooi zicht op de omringende jungle met de daarin levende vogels. Voor natuurliefhebbers een paradijs!

Perfeito!

Marcos Pereira
    3-10-2011

Lugar incrível com conforto incomparável em plena Floresta Amazônica!

Alta Floresta scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews