Lodge Khama Rhino Sanctuary

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag30°

3 reviews over Lodge Khama Rhino Sanctuary in het Nederlands

2008

De sanctuary zelf is erg leuk, hebben van ZEER dichtbij De

Hans
6-4-2008

De sanctuary zelf is erg leuk, hebben van ZEER dichtbij rhino's gezien. De campsites liggen mooi met voldoende sanitaire voorzieningen. De huisjes zijn veel te duur voor de kwaliteit en het restaurant is mooi maar van de beperkte menukaart was het merendeel niet beschikbaar. Wat het personeel betreft......het blijft Afrika.

Gereisd Met partner in maart 2008

Khama is een prachtig (maar klein) park in het hart van de

M.J. Witteveen
26-2-2008

Khama is een prachtig (maar klein) park in het hart van Botswana. Zeker de moeite van het bezoeken waard als je bijvoorbeeld op weg bent van/naar Moremi of Chobe (via de zuidkant). We hebben daar gekampeerd, en de campsites zien er zeer goed verzorgd uit en zijn ruim van opzet. Sanitair was goed en er is veel wildlife (inclusief de Rhino natuurlijk) te zien. Een aanrader voor een avontuurlijke tussenstop.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben hier 1 nacht geslapen in een prima chalet en In

Dionne
19-2-2008

Wij hebben hier 1 nacht geslapen in een prima chalet en vlakbij het lekkere restaurant. In de vroege morgen hebben wij een wandelsafari gemaakt op zoek naar neushoorns en gevonden !. Was een zeer spannende ervaring om zo dicht bij te zijn.

Gereisd Met partner in Tue Feb 19 2008 15:07:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• WifiGratis

• Op het terreinRookruimte, Terras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Khama Rhino Sanctuary in Serowe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Khama Rhino Sanctuary zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.