Lodge Pom Pom Camp

4 reviews over Lodge Pom Pom Camp in het Nederlands

Prachtige plek

Bassie
9-10-2014

We hebben in Maun een last minute geboekt. We zijn er met een klein vliegtuigje heen gebracht met prachtig uitzicht over de Delta.

Bij aankomst stond Max op ons te wachten. Bij de lodge werden we opgevangen door de manager en kregen we een briefing over hoe alles werkt. We hadden al gezegd dat we geen wateractiviteiten wilden doen. Daarna de eerste game-drive en we zagen al snel een luipaard in een boom "hangen" met 2 welpen! Geweldig! Ons bezoek kon niet meer stuk! De tent is mooi ingericht met een apart toilet, dubbele wastafel en een grote buitendouche. Je hebt je eigen terras waar je lekker kunt zitten. Het eten was erg goed en doe je met elkaar aan een lange tafel. Drinken kun je pakken zoveel je wilt. Na het diner kun je nog gezellig met elkaar om het vuur zitten met een drankje,Het kamp is niet omheind en er komen regelmatig dieren langs. Wij werden om 01.00 uur wakker omdat er een enorme olifant naast onze tent stond te eten! Ondanks dat het kort was hebben we heel erg genoten!

Voor ultieme rust

Blessing
28-7-2014

Pom pom is een eco- camp middenin de Okavango. Alles is perfect georganiseerd, van aankomst tot vertrek. De tenten zijn ruim opgezet met uitzicht over de delta. Elke dag volgens een strak ritme, ontwaken met koffie die bij je tent wordt gebracht, een klein ontbijt, dan gamedrives of mokoro tochten, na de brunch siësta tot half vier om vervolgens aan de middagdrive te beginnen. Wees alert op dieren in het kamp: olifanten, een luipaard en er zouden zelfs nijlpaarden langskomen. Al met al een fantastische ervaring

Große Enttäuschung! Frechheit!!!

Malkowski Christof
7-11-2012

Schon bei der Begrüßung durch die Managerin T. fühlten wir uns erniedrigt. Sie sagte wir sollen nur essen, essen, essen und trinken, trinken, trinken. Sie hat uns verschwiegen, dass keine Tiere da sind aber bot uns auch keine Alternative an. Wir wurden schnell abgefertigt und stehen gelassen. Beide Manager hielten sich meistens im Hintergrund. Als würden Sie sich verstecken.

Die Aktivitäten waren eine totale Enttäuschung. Absichtlich wurden die Spazierfahrten nur rund ums Camp durchgeführt. Es fanden überhaupt keine Wildbeobachtungsfahrten statt. Es waren absolut keine Tiere da. Was für eine Enttäuschung.

Der Abreisetag war der Höhepunkt der Unhöflichkeit. Keiner kümmerte sich um uns, keine genaue Informationen wann der Rückflug ist, auch die Koffer mussten wir selber tragen. Getränkeschrank war mit Schloss abgeschlossen, so dass wir mehrere Stunden ohne Trinken gesessen haben. Und dieses alles für mehrere Tausend Dollar. Frechheit!!!

Hervorragendes Pom Pom Camp im Okawango Delta

Sissi Schmidt
30-8-2011

Das Pom Pom Camp hat neun schön eingerichtete Zelte. Im offenen Haupthaus wird gegessen. Die Küche ist hervorragend, ebenfalls der abendliche Wein. Das ganze Camp ist wie eine grosse Familie. Die Guides sind bei den Mahlzeiten immer dabei und man sitzt am Abend am Lagerfeuer zusammen und genießt. Sogar ein kleiner Swimmingpool ist vorhanden. Die täglichen Safaries sind sehr schön, abwechslungsreich und nicht so kurz. Das Camp ist einfach so fantastisch, dass ich plane dort mal eine kmpl. Woche zu bleiben.

Lodge Pom Pom Camp 8.88 10 4 .