Lodge Pom Pom Camp

8,9

2 reviews over Lodge Pom Pom Camp in het Nederlands

Prachtige plek

Bassie, 9-10-2014

We hebben in Maun een last minute geboekt. We zijn er met een klein vliegtuigje heen gebracht met prachtig uitzicht over de Delta.

Bij aankomst stond Max op ons te wachten. Bij de lodge werden we opgevangen door de manager en kregen we een briefing over hoe alles werkt. We hadden al gezegd dat we geen wateractiviteiten wilden doen. Daarna de eerste game-drive en we zagen al snel een luipaard in een boom "hangen" met 2 welpen! Geweldig! Ons bezoek kon niet meer stuk! De tent is mooi ingericht met een apart toilet, dubbele wastafel en een grote buitendouche. Je hebt je eigen terras waar je lekker kunt zitten. Het eten was erg goed en doe je met elkaar aan een lange tafel. Drinken kun je pakken zoveel je wilt. Na het diner kun je nog gezellig met elkaar om het vuur zitten met een drankje,Het kamp is niet omheind en er komen regelmatig dieren langs. Wij werden om 01.00 uur wakker omdat er een enorme olifant naast onze tent stond te eten! Ondanks dat het kort was hebben we heel erg genoten!

Voor ultieme rust

Blessing, 28-7-2014

Pom pom is een eco- camp middenin de Okavango. Alles is perfect georganiseerd, van aankomst tot vertrek. De tenten zijn ruim opgezet met uitzicht over de delta. Elke dag volgens een strak ritme, ontwaken met koffie die bij je tent wordt gebracht, een klein ontbijt, dan gamedrives of mokoro tochten, na de brunch siësta tot half vier om vervolgens aan de middagdrive te beginnen. Wees alert op dieren in het kamp: olifanten, een luipaard en er zouden zelfs nijlpaarden langskomen. Al met al een fantastische ervaring

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Pom Pom Camp in Okavango Delta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Pom Pom Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Pom Pom Camp scoort een 8.88 uit 10 op basis van 4 reviews.