Okavango Delta

We hebben een aantal aanbieders voor Okavango Delta voor je op een rij gezet:

Reviews over Okavango Delta

• 8Catharina23-04-2019

Een fantastische belevenis!

Ga vooral naar verschillende Camps in deze prachtige Delta. Verblijf in de verschillende windstreken zodat je de moerassen, rivieren en droge gebieden prachtig ziet. Van wildlife tot vogels. Geweldig!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Stefan14-04-2018

Uniek.

Prachtige omgeving waar je de schoonheid van de natuur in optima forma beleeft.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Blessing28-07-2014

Een paradijs

Moeilijk te komen, maar een fantastische ervaring

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8irri8827-01-2014

Heerlijk relaxen in een Mokoro

Voor de natuur moet je er zeker heen. Verwacht geen hordes dieren, maar alles wat je ziet is mooi meegenomen. Laat je door de polers vooruitstuwen over het water. Relax in het bootje en kom tot rust. Als je gaat campers is de campsite erg basic. een gat in de grond als wc en verder geen voorzieningen. Ik vond het erg gaaf om zo in de bush te slapen en even terug te gaan naar de natuur.

• 9Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9Conny21-09-2012

alleen maar natuur!

In de Okavango delta vindt je alleen maar natuur. In mokoro's [uitgeholde boomstambootjes] werden we naar onze natuurcamping op een eilandje gevaren. Na het opzetten van de tentjes waren we alleen met de natuur, onze groep en een gids. We hadden gezelschap van visarenden en olifanten die vlakbij de camping langs liepen. Wat een ervaring. Varend in de delta zie je veel verschillende vogels, waterplanten en bloemen, krokodilllen en nijlpaarden. Echt een bijzondere ervaring voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 10Tom16-09-2012

Het echte, nog wilde afrika!

Je voelt je Indiana Jones, wanneer je over het vliegveldje van Maun richting je vliegtuigje wandelt, op naar de Delta! In de Delta zelf is, buiten je verblijf, niets van beschaving te merken, echt nog de pure wilderness zoals je ze wil zien in Afrika!

• 10Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10Pieter23-07-2012

Mooiste plek voor safari

Wij waren hier in 1994 op safari met kano's en tenten. Het is een prachtig natuurgebied. Het werd toen nauwelijks door toeristen bezoekt. Een aanrader als je iets anders dan de gebuikelijke parken wilt.

Gereisd met vrienden in september 1994