Lodge

8 reviews over Lodge Nata Lodge in het Nederlands

Hele mooie plek

Bassie
9-10-2014

We zijn hier 1 nacht geweest tijdens onze rondreis. We hebben in een mooi chalet geslapen. Een grote kamer met een bad in de kamer en een aparte toilet en buitendouche. Op je terras kun je lekker even bijkomen van een lange autorit. Het is mooi aangelegd met veel groen. Er is een zwembad maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. In de receptieruimte hebben ze gratis internet. We hebben in de middag nog een tocht gemaakt naar het Nata Birdsancuary en van de zonsondergang genoten. Daarna hebben we in het restaurant gegeten en dat smaakte goed. Prijs was normaal.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek

Yvonne
27-8-2010

Nata Lodge ziet er allemaal erg mooi en luxe uit. De chalets zien er netjes uit en alles is er voorzien. Als je hier verblijft vergeet je even dat je in Afrika zit en dat eromheen heel veel armoede is.

Gereisd Met partner in Sun Apr 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ziet er super uit

Amy
3-8-2010

Wij zijn er de zomer van 2009 geweest. Ze waren nog aan het bouwen maar het ziet er allemaal super uit. We hebben er gestaan met onze auto en daktent (kamperen) de plekken zijn redelijk, wel veel los zand en doordat ze aan het bouwen waren hadden ze niet erg veel plaatsen.

Gereisd Met partner in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Nata Lodge voor je op een rij gezet:

Niet te beschrijven zo mooi

Willemien
22-1-2010

Na een brand in september 2008 hebben ze dit in 1,5 jaar weer helemaal opgebouwd en het ziet er echt fantastisch uit. Zo ontzettend mooi. We hadden een lodge van wel 70 m2, je weet neit wat je ziet. Een bad midden in de kamer, buiten douchen maar wel op een hele mooie manier en het bed ook midden in de kamer. Heel romantisch ingericht, helemaal super. Lekker zwembad, barretje en restaurant. Eten was heerlijk en de bediening was ook super. Niets anders dan lof.

Gereisd Met partner in Thu Jan 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Afgebrand.....

P.K.
Sat May 16 2009 13:17:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De lodge werd in september 2008 door een bushfire verwoest. In september 2009 hoopt men te kunnen heropenen. Als alternatief werd ons Planet Baobab, nabij Gweta, 96 km. verder richting Maun aangeboden.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      2008

Is een van de weinige mogelijkheden om vanuit Z-A naar te

Hans
      6-4-2008

Is een van de weinige mogelijkheden om vanuit Z-A naar Chobe leuk te overnachten. Luxe-tent is prima en het eten (a la carte) ook prima. De excursie naar het pangebied was zonde van het geld want er waren geen van de duizenden Flamingo's die hier normaal zitten en dat vertelt men niet van te voren. Men rijdt gewoon naar de uitkijkplek over het water en staat dan een uur stil. Als er flamingo's zijn ongetwijfeld mooi. Als je een 4x4 heb gewoon lekker zelf rijden.

Gereisd Met partner in maart 2008

prima lodge en geslapen in een luxe tent met wc en douche

Dionne
      19-2-2008

prima lodge en geslapen in een luxe tent met wc en douche. Prima restaurant, zwembad aanwezig. Bieden excursies aan naar het pan gebied. In de ochtend en avond.

Gereisd Met partner in Tue Feb 19 2008 15:12:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek om te overnachten, wij sliepen in een luxe tent

Dionne
      19-2-2008

Prima plek om te overnachten, wij sliepen in een luxe tent die voorzien was van toilet en douche. Prima eten en ze bieden excursie's aan.

Gereisd Met partner in april 2006

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Nata Lodge in Nata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Nata Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.