Reviews over Nata

Hele mooie plek

Bassie,
    9-10-2014

We zijn hier 1 nacht geweest tijdens onze rondreis. We hebben in een mooi chalet geslapen. Een grote kamer met een bad in de kamer en een aparte toilet en buitendouche. Op je terras kun je lekker even bijkomen van een lange autorit. Het is mooi aangelegd met veel groen. Er is een zwembad maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. In de receptieruimte hebben ze gratis internet.

We hebben in de middag nog een tocht gemaakt naar het Nata Birdsancuary en van de zonsondergang genoten. Daarna hebben we in het restaurant gegeten en dat smaakte goed. Prijs was normaal.

Mooie plek

Yvonne,
    27-8-2010

Nata Lodge ziet er allemaal erg mooi en luxe uit. De chalets zien er netjes uit en alles is er voorzien. Als je hier verblijft vergeet je even dat je in Afrika zit en dat eromheen heel veel armoede is.

Ziet er super uit

Amy,
    3-8-2010

Wij zijn er de zomer van 2009 geweest. Ze waren nog aan het bouwen maar het ziet er allemaal super uit. We hebben er gestaan met onze auto en daktent (kamperen) de plekken zijn redelijk, wel veel los zand en doordat ze aan het bouwen waren hadden ze niet erg veel plaatsen.

Niet te beschrijven zo mooi

Willemien,
    22-1-2010

Na een brand in september 2008 hebben ze dit in 1,5 jaar weer helemaal opgebouwd en het ziet er echt fantastisch uit. Zo ontzettend mooi. We hadden een lodge van wel 70 m2, je weet neit wat je ziet. Een bad midden in de kamer, buiten douchen maar wel op een hele mooie manier en het bed ook midden in de kamer. Heel romantisch ingericht, helemaal super.

Lekker zwembad, barretje en restaurant. Eten was heerlijk en de bediening was ook super. Niets anders dan lof.

Is een van de weinige mogelijkheden om vanuit Z-A naar te

Hans,
    6-4-2008

Is een van de weinige mogelijkheden om vanuit Z-A naar Chobe leuk te overnachten. Luxe-tent is prima en het eten (a la carte) ook prima. De excursie naar het pangebied was zonde van het geld want er waren geen van de duizenden Flamingo's die hier normaal zitten en dat vertelt men niet van te voren. Men rijdt gewoon naar de uitkijkplek over het water en staat dan een uur stil. Als er flamingo's zijn ongetwijfeld mooi. Als je een 4x4 heb gewoon lekker zelf rijden.