Lodge

2 reviews over Lodge Tshima Bush Camp in het Nederlands

Paradijs in de bush

Els & Toon,
9-9-2018

Bijzonder gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018

geweldige plek

Louise
16-6-2015

Tshima bush camp is een leuke rustige plek met een vriendelijk ontvangst en een mooie tent lodge die heel erg netjes is.

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Tshima Bush Camp in Maun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Tshima Bush Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.