Kleine hotelsWeer vandaag35°20°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Thamalakane River Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thamalakane River Lodge in het Nederlands

Mooi gelegen lodge

Ronald83
1-10-2011

Hier verbleven in november 2010

- Gelegen aan de rivier

- Ruime 2p kamer

- Goed eten (ontbijt/lunch/diner)

- (klein) zwembad

- Prima gastvrijheid en service

- Netjes onderhouden terrein

Gereisd met partner in november 2010

Prachtige ligging aan de rivier

tjitske_de_jong
11-7-2011

Wij verbleven in de honeymoon suite, een cadeautje van onze kinderen! Deze lodge ziet er prima uit. Terras, en privézwembadje met ligstoelen. Extra breed bed met muskietennet, keurige badkamer met ligbad, dubbele wastafel en toilet. Koffie/thee-faciliteiten. Rotan stoeltjes.

De overige lodges hebben een smaller bed en geen bad maar een douche.

Uit de kraan komt geen helder water, dat oogt een beetje goor in een wit bad.

Vanuit het bed heb je ruim uitzicht over de rivier en de ondergaande zon. Boven de grote schuifdeur is de wand open met alleen een muskietengaas er voor. Wij waren daar in mei, en vonden het koud, de wind waaide naar binnen. Vandaar onze beoordeling met een 6 voor onderdeel 'kamer'. Gelukkig lagen er kruiken klaar :-) , in de wintermaanden zou ik dit echter niet aanraden.

Gereisd met partner in mei 2011

• VerzorgingHalfpension, Volpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thamalakane River Lodge in Maun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thamalakane River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.