Camping Sitatunga Camp

1 review over Camping Sitatunga Camp in het Nederlands

Drukke camping nabij de Okavango Delta

petra lichtenberg
28-9-2010

Camping Sitatunga was op het moment dat wij er waren erg druk. Er waren veel trucks met een internationaal gezelschap. 's nachts was het erg rumoerig, hetgeen met de combinatie van vroeg op niet ideaal was. Onze groep had hier derhalve veel last van. Onze familie heeft een 'kamer' gehuurd, dit was een soort kabouter plop huisje met puntdak en 'moonlightshower'. Klein, eenvoudig maar praktisch ingericht. De nabijgelegen krokodillenfarm was vreselijk. Een soort bio-industrie voor krokodillen. De okavangodelta zelf is prachtig en de bushwalk zeer spannend.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Sitatunga Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sitatunga Camp in Maun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sitatunga Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.