Lodge Nxai Pan Camp

1 review over Lodge Nxai Pan Camp in het Nederlands

Kleinschalig, prachtig kamp met maar 8 accomodaties

marike godwaldt
31-7-2011

Kleinschalig, prachtig kamp met maar 8 accomodaties. Wij hadden een grote kamer met 2 douches; een binnen en een buiten. Er hangt hier een supergezellige sfeer en het personeel is erg gastvrij. Nxai Pan is een prachtig natuurgebied en heeft ook een drinkplaats waar vele dieren komen drinken. S'avonds word je naar je kamer begeleid i.v.m. de leeuwen. Deze lodge is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2011

Lodge info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Nxai Pan Camp in Maun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Nxai Pan Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.