Bed and Breakfast Discovery

1 review over Bed and Breakfast Discovery in het Nederlands

gastvrije b&b

e.vanderstappen
13-8-2013

Wij verbleven slechts 1 nachtje op doorreis in deze B&B van de gastvrije Nederlandse René en Marije. Ze hebben rondavels met een gezamelijke

buitendouche of luxe huisjes met alles erin. Wij hadden een luxe huisje

met een heerlijke stortdouche en grote bedden voorzien van een muskietennet. Op 5 min. lopen zit je aan de rivier en in de buurt zijn meerdere eetgelegenheden wij je heerlijk kunt eten en van een mooie

zonsondergang kunt genieten.

De b&b ligt zo'n 13 km. buiten Maun richting Moremi.

Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Discovery in Maun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Discovery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.