Chalet Audi Camp

Meer chaletinfo

7 reviews over Chalet Audi Camp

• 6Bassie09-10-2014

Eenvoudig

We hebben 3 nachten in de luxe tent geslapen met uitzicht op de rivier. Dat uitzicht op de rivier hadden we niet omdat er allemaal bomen voor de tent staan (tent 1).
    De tent is heel eenvoudig ingericht en klein. Redelijk schoon. Wel iedere dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Er hangt een klamboe om het bed. Het badkamergedeelte is buiten en daar heb je wel last van muggen. Doordat de rits aan die kant niet goed afgesloten kon worden kregen we ze ook in de tent.
    Het ontbijt was redelijk en we hebben 's avonds ergens anders gegeten. O.a. bij de Sportsbar en tegenover het vliegveld. Lekker en redelijk geprijsd. We hebben van tevoren een mokorotocht geboekt bij Audi Camp en dat was een mooie tocht. Ondanks pijn aan onze billen (er zit geen stoeltje of zo in de mokoro) hebben we erg genoten. We hebben een dag naar Moremi bij The Old Bridge geboekt want Audi is veel te duur met hun excursies. Je kunt bij de buren en de Bridge dezelfde excursies boeken voor de helft van het geld!

• 7Lydia06-11-2011

Eenvoudige maar zeer leuke plek

Audi Camp is een eenvoudige maar zeer leuke accommodatie. Wij hebben in de luxe tenten gelogeerd. Het personeel is behulpzaam, het eten is eenvoudig maar voldoende keuze en heel goedkoop. Het zwembad was voor afrikaanse normen best netjes.

Met vrienden

• 4Huijbers04-04-2009

Bijzonder teleurstellend.

Zeer matige service, smerig sanitair, maar prima restaurant. Excursies zeer prijzig. Betere alternatieven in de directe omgeving.

Met oudere kinderen

• 9joyce verschuur19-02-2009

beste accomodatie in maun

Leuke locatie, prima service, kamers (tenten uitkijkend over de rivier) en eten tegen heel redelijke prijs. Zeker een aanrader als je in maun verblijft. Goede uitvalsbasis voor selfdrive naar moremi en delta.

• 7Menno11-03-2008

Voor botwaanse begrippen een mooi kamp. Hebben hier twee nachten gestaan met daktent. Restaurant is van zeer goede kwaliteit en sommige lui van de bediening hebben het echt door. Lekker zwembad. Verwacht hier geen grasvelden maar een meer zanderige ondergrond.

• 8Dionne19-02-2008

2 nachten seslapen in een luxe tent op palen met douche en toilet. Prima restaurant. Vanuit de lodge kun je activiteiten boeken maar wij hadden de pech op zondag aantekomen en met veel moeite konden wij een excursie boeken.

0 tips over Chalet Audi Camp

0 vragen over Chalet Audi Camp