Lodge Mashatu Main Camp

Lodge

1 review over Lodge Mashatu Main Camp in het Nederlands

De beste plek waar we ooit zijn geweest!

Chrisje
8-6-2010

We gaan zeker terug, want de plek was geweldig en het personeel super vriendelijk. Vooral onze ranger was goed, hij wist precies waar je de dieren moest vinden en hij wist er ook heel veel over. Maar ja hi werkt er ook al 26 jaar! De lodge heeft hele mooie en schone huisjes, met zelfs een extra apart toilet. Er is een winkeltje bij en een mooi zwembad. Ook is er ruimte waar diverse boeken en andere informatie liggen, zelf dieren. Achter in de tuin is een poel waar krokodillen in zitten en erboven staat een boom waar Wevervogels nesten in hebben.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

Nog geen informatie beschikbaar over Lodge Mashatu Main Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mashatu Main Camp in Mashatu Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mashatu Main Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.