Reviews over Mashatu Game Reserve

De beste plek waar we ooit zijn geweest!

Chrisje,
    8-6-2010

We gaan zeker terug, want de plek was geweldig en het personeel super vriendelijk. Vooral onze ranger was goed, hij wist precies waar je de dieren moest vinden en hij wist er ook heel veel over. Maar ja hi werkt er ook al 26 jaar!

De lodge heeft hele mooie en schone huisjes, met zelfs een extra apart toilet.

Er is een winkeltje bij en een mooi zwembad. Ook is er ruimte waar diverse boeken en andere informatie liggen, zelf dieren. Achter in de tuin is een poel waar krokodillen in zitten en erboven staat een boom waar Wevervogels nesten in hebben.

Mashatu Game Reserve scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews