Lodge

3 reviews over Lodge The Garden Lodge in het Nederlands

fijne, verzorgde lodgeVrienelijkemedewerkers

Peter van Breemen
10-10-2014

Mooie, verzorgde, kleine lodge.Prachtige tuin. Uitzicht op de Chobe river, bezoek van wrattenzwijnen en af en toe een hippo. 8 Kamers, ruim, mooi!. Leiding en medewerkers erg vriendelijk en altijd bereid vragen te beantwoorden. Wij (6 personen) voelden ons er erg thuis en op ons gemak. Heel erg aan te raden. Ook gamelodge, boottochten enz. Men spreekt Engels en Duits.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer rustige, gastvrije lokatie

Ronald83
16-10-2011

Verbleven hier met 2 personen. Voordelen: - zeer rustige lodge - nette ruime kamer - ontzettend gastvrije bediening - kleinschalig, dus ook persoonlijk - gezamelijk diner, erg goed eten - grote tuin, aan het water - afgeschermde parkeerplaats voor huurauto

Nadelen: - geen te noemen

Gereisd Met partner in januari 2010
2007

This is a small lodge with personal service

Jana Vanourkova
20-10-2007

This is a small lodge with personal service. The owner is a German lady. You have to book in advance. We spent there 3 nights and we had the most beautiful time.

Gereisd Met partner in Sat Oct 20 2007 22:23:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor The Garden Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge The Garden Lodge in Kasane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge The Garden Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.