Lodge

2 reviews over Lodge Senyati Safari Camp in het Nederlands

Geweldige plek

Rianne
28-11-2018

Een super mooie plek! De waterpoel is adembenemend, de olifanten staan echt op een meter afstand van je! De accomodatie heeft onderhoud nodig. We hadden last van wespen aan een lekkende kraan, het was de monteur helaas teveel werk om dit op te lossen. Verder een toptijd gehad hier

Gereisd Met partner in augustus 2018

Super!

Ester
13-10-2010

Geweldige camping! De camping ligt een stukje buiten Kasane, maar het is absoluut de moeite waard om wat verder van Chobe af te zitten. De camping heeft een eigen waterhole, waar elke avond dieren naartoe komen. Er komen vooral erg veel olifanten, die 's nachts ook gewoon over de camping lopen. Elke campsite heeft een eigen huisje met een badkamer, wc, electriciteit en een terras. Je zit hier midden in de bush, er loopt een zandpad naar de camping, maar op dat pad kom je meteen al allerlei dieren tegen. De eigenaar van de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook houdt hij bewust de prijs laag, wat natuurlijk altijd fijn is. Deze camping is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2010

Lodge info

Nog geen informatie beschikbaar over Lodge Senyati Safari Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Senyati Safari Camp in Kasane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Senyati Safari Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.