Hotel Kubu Lodge

Botswana, Botswana, Kasane

8Fantastisch

3 reviews over Hotel Kubu Lodge

• 7Lydia06-11-2011

Leuk, maar ook niet goedkoop

Kubu Lodge is een leuke accommodatie, maar is ook best wel prijzig qua eten en drinken. Is wel mooi gelegen, zeker als je de bungalows hebt met uitzicht op de rivier. Personeel is wel vriendelijk, maar hebben in Botswana goedkoperen en leukere verblijfplaatsen gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8Ronald8330-09-2011

Mooi plek in Kasane

• Mooie ruime kamers met ventilator
    • Rustige lokatie, mooi uitzicht over de rivier, apen lopen rond over het resort
    • Prima service
    • Goed eten
    • Goed te bereiken met eigen (huur)auto
    • tip: watersafari langs chobe national park

Gereisd met partner in november 2010

• 9Willemien22-01-2010

Fantastische plek aan de rivier

Kubu Safari Lodge is een ideale plek om hier vanuit activiteiten te ondernemen. WE zijn een dagje naar de Victoria Watervallen gegaan ( 1 uur rijden). Hebben 2x een game drive gedaan in het Chobe Nationale Park dat slecht op 10 minuten rijden ligt. Ook een boottocht kun je hier laten organiseren. Als je zelf een 4x4 hebt is het goed te doen om zelf het park in te rijden. De lodge zelf is vrij groot en prima ingericht. Service is echt perfect, heb er divere shirt laten wassen en 's avonds was het gestreken. Ook hebben ze internet. Er lopen apen en bushbocks zo voor je eigen lodge. De apen zijn vrij brutaal en haalden zo de vruchten uit mijn yoghurt. Dat ging zo snel dat ik er haast geen erg in had. Het eten is helemaal geweldig. Keuzes uit vlees, vis en vegetarisch en dat is voldoende. Service is vriendelijk en ze zijn zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2010

0 tips over Hotel Kubu Lodge