Lodge Chobe Game Lodge

1 review over Lodge Chobe Game Lodge in het Nederlands

Zeer goede lodge

marike godwaldt
11-7-2011

De lodgde ligt midden van het park, prachtige kamers (wij kregen een familiekamer) het eten is van zeer goede kwaliteit en alle salade-bufetten worden keurig met muskietennetten afgedekt. Heel leuk is dat de chauffeurs/gidsen vooral vrouwen zijn. In de tuin loopt een tamme bushbock en er lopen wilde zwijnen, verder prachtig uitzicht over de rivier.

Gereisd Met partner in januari 2011

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Kluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Chobe Game Lodge in Kasane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Chobe Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.